2009年11月27日 星期五

惡補Evangelion

我這個死忠派的EVA 迷,為了遷就男伴,只能夠在《福音戰士新劇場版︰破》(Evangelion 2.0: You Can (Not) Advance)上映的第二天才可以去朝聖。男伴今天對我說,他已忘記《序》的內容了。然後他問我究竟初號機是什麼模樣。
我說︰紫紫藍藍囉。
他說︰咁橙色的呢?
我︰橙色?零號機囉。但零號機亦可以係藍色。
他︰咁貳號機呢?
我︰紅囉,明日香揸架嘛。
他︰初號機係咩色話?
我︰紫藍呀。
他︰零號機係藍色呀?
我︰係呀,不過電視版係轉過色架,所以有橙色版同藍色版。
他︰貳號機係明日香架?
我︰我頭先咪講咗!又問!$#*)(&^%$#@#^((*&^%$#

天!我不明白,為何一個死忠派粉絲想看EVA 都要遷就一個連零號機跟初號機都不能分辨的一般觀眾?

他很明顯需要惡補!否則我怕他看不明白。
結果晚上我send 了初號機的圖片問他︰咩型號?
幸好他答得出是初號機。
再給他看零號機及貳號機的圖片。
他說了一句︰咁初號機型好多。
咪係囉,好易認咋嘛!





明日香到最後是否真的能夠笑?
在EOE 中明日香的下場實在太悲壯了。
希望新劇場版中她可以有好結果。

2 則留言:

Jacky 提到...

教他數眼仔嘛!

瑪嘉烈 提到...

我反而想叫佢認初號機有「角」,然後諛顏色。不過數眼仔都係方法之一,thanks!