2009年11月16日 星期一

軼事

《1Q84》Book 1 第5 章很多錯字啊,女主角青豆頻被改名為青木。
深繪里的說話被賴明珠譯成台灣注音字,叫人點睇?
看得真不爽。果然是讀英文版好很多。

我屋企凍到爆!出面d 風「fung fung」聲,1800 之後就冇停過,好恐怖!
今次東北季候風特別勁,我響度住咁勁都未試過d 風食到咁應!

朋友A 好勁地買了孫燕姿演唱會飛(電話打幾次就通!yanzi 叫座力有那麼低嗎?),朋友B 十分高興在面書quote 了yanzi 歌詞「而夏天還是那麼短」,我說,其實是夏天一跳就到冬天,整個秋天消失了。

次次那麼冷,我都忍不住要唱唱范曉萱國語歌《雪人》第一句︰「好冷」,然後總有人認為我在爆粗。

天氣那麼的冷,做什麼好?
1. 沖熱水涼。天氣凍到咁,沖熱水涼真係舒服到爆。
2. 打邊爐。
3. 食羊食蛇。
4. 去Starbucks 飲Grande Hot Mint Mocha.
5. 嘆杯靚普洱。
6. 吃巧克力。冬天吃朱古力,好似會暖d(可能係我錯覺)。
7. 浸溫泉。I miss spring water!
8. 冬眠。

沒有留言: