2009年11月18日 星期三

唐英年又出醜



呢隻唐狗真係好柒。
我覺得呢,佢係蠢到根本唔明何秀蘭問咩。
呢個唔係問題,佢蠢,基本上已經係一個公開的秘密,問題係佢嗰個好臭串的態度。
大家見到佢點樣擠眉弄眼嘛?
呢d 咪就叫樣衰囉。
個人又蠢又要扮醒,柒到無倫。
佢做下屆特首,我哋香港人真係要默哀10 年。

--------------------------------------------------

呢首歌對於我來說,是屬於冬天的。
當年我在英國,就是聽著這首歌過冬。



我想問,根據《版權法例》,我在blog link 上去youtube 這個MV,是否已經足夠令我入罪?

難道這個政府真的一件好事都做不到嗎?

2 則留言:

Agnes Tse 提到...

後面既林公公釣魚, 然後笑. 唔知佢笑乜.

瑪嘉烈 提到...

好強的觀察力!
你交d 稅就係用嚟養呢一大班廢柴。