2009年4月1日 星期三

餘怒未了

(星島)4月1日 星期三 06:30


(星島日報 報道)今日是張國榮 (哥哥)逝世6周年,世界各地的歌迷至今對哥哥仍然念念不忘,在其輕生之地文華酒店獻上花圈以懷念一代巨星。導演王家衛 、林青霞、梁朝偉 劉嘉玲 等前晚則在《東邪西毒終極版》首映禮上分享與哥哥合作的點滴,懷緬哥哥的風采。

  王家衛導演,林青霞、梁朝偉、劉嘉玲、楊采妮 劉偉強 等,前晚出席電影《東邪西毒終極版》紅地氈首映禮活動,在活動上懷念一代巨星張國榮昔日的風采及細說拍攝該片的點滴逸事。

  一眾演員和導演在儀式過後,未及欣賞電影便移師至尖沙嘴 的諾士佛臺一意大利 餐廳晚膳。眾人在保安開路下,沿途步往餐廳,吸引不少途人注目。林青霞與劉偉強率先抵埗,緊隨其後的有梁朝偉與太太劉嘉玲。與太太結伴而來的王家衛,則在進入餐廳前把煙頭掉在地上弄熄,幸好助手代為拾回。楊采妮則壓軸抵達餐廳。

  「情不移 愛不變」

  眾人飽頓一餐後,再移師至諾士佛臺1號的So So Fine Clubbing舉行《東》片慶祝派對,還齊齊來個大合照。問到有否在晚宴上與林青霞傾談復出一事?王家衛說:「青霞復出的動力來自她自己,不要給她壓 力。今晚只是聚會,因為很久沒聚會,而且很難得。」另外,何超儀 、劉香萍和貝安琪 等亦有出席派對。

  今日是哥哥的死忌,雖然偶像已逝世6周年,但Fans們仍對他念念不忘。哥哥的國際歌迷會早前已在星光大道舉辦了一個哥哥作品展覽,並於今晚8時半於尖沙嘴文化中心 露天廣場舉行《有心•人•共鳴張國榮作品致敬晚會》,懷念一代巨星。

  世界各地歌迷亦紛紛於哥哥輕生之地中環 文華酒店獻上花圈致意。昨日所見,酒店旁已放滿來自香港、內地、台灣 日本 、美加及澳洲 等 地歌迷致送的花圈,並擺放了哥哥的相片和懷念字句與心意卡。忠心歌迷在牌上寫了「情不移 愛不變」,對哥哥念念不忘。昨日有不少途人和歌迷駐足觀看和拍照,在場數名香港歌迷表示,今天會相約外地歌迷一同悼念哥哥,哥哥已逝世6年,雖然想起仍會 心痛,但不再哭哭啼啼,會以另一種方式懷念偶像,她們說:「哥哥等同自己的親人,因為愛才會心痛,但沒辦法也要接受,會以另一種心情懷念哥哥。」


From Apple Daily︰

小 插 曲 : 王 家 衛 遲 到 被 轟


zoom

王 家 衛 前 晚 一 見 記 者 即 拋 掉 煙 頭 , 然 後 一 腳 踩 熄 。

前 晚 播 映 的 《 東 邪 西 毒 終 極 版 》 , 大 會 出 售 的 門 票 上 寫 了 7 時 15 分 開 場 , 原 本 安 排 該 片 導 演 王 家 衛 在 開 場 前 與 觀 眾 進 行 約 15 分 鐘 對 話 , 在 7 時 半 才 播 映 電 影 , 可 是 最 終 因 為 王 家 衛 和 部 份 嘉 賓 拖 延 了 進 場 時 間 , 令 電 影 延 至 7 時 40 分 才 開 畫 , 場 中 苦 候 的 觀 眾 噓 聲 四 起 , 有 人 更 高 呼 「 王 家 衛 收 皮 啦 」 。 有 網 友 更 指 王 家 衛 在 電 影 還 未 完 場 便 走 人 。 對 於 王 家 衛 前 晚 看 首 映 時 被 觀 眾 狂 噓 , 香 港 國 際 電 影 節 宣 傳 人 員 David 昨 日 在 電 話 回 應 : 「 噚 晚 係 因 為 一 啲 安 排 , 王 家 衛 係 遲 咗 少 少 入 場 , 電 影 喺 7 時 40 分 先 開 場 , 因 為 遲 咗 就 刪 減 咗 導 演 同 觀 眾 對 話 環 節 。 」







當晚真相,大家可以去「講‧鏟‧片」睇下︰

http://hongkongfilms.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=1645122

http://hongkongfilms.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=1645377



我今次對hkiff society 及我偶像王家衛極失望!你班友仔原本打算坐響戲院廿幾分鐘就去食飯的話,咁唔好叫全場觀眾等你哋!偶像大哂呀!明星大哂呀!拍到好電影大哂呀!識做戲大哂呀!連最基本的尊重同守時都做唔到!我哋真金白銀出錢買飛支持你的電影支持你個不知所謂的電影節,你咁對觀眾?遲成45 分鐘叫遲少少?你鬼係7 時40 分開場!講大話唔眨眼!

6 則留言:

Lo On Nie 提到...

人必自侮而後人侮之,連自己既電影復修版o係自己既城市首映都遲到;連自家組織年度盛事中既焦點都可以搞到一鑊粥,王家衛同HKIFF抵畀人叫「收皮」

Agnes Tse 提到...

人紅生驕. 小心一朝得志呀.

瑪嘉烈 提到...

agnes: 講真,2046同 藍莓之夜我都覺得佢拍得麻麻,加埋今次呢件事,我對佢好感全失。如果佢之後的電影水準回復唔到,可能我會將佢從my favorite directors' list 上除名。其他演員都係。不過就算tony leung 做戲幾好都好,我從來冇鍾意過佢。

Kathy 提到...

就算七點四十分開場, 都已遲了廿五分鐘, 怎能叫少少? 同埋遲到係一回事, 處理手法又係一回事. 在等明星時, 佢地有冇同觀眾講遲開場係等緊乜? 等人最燥不是等幾耐, 而係不明不白的呆等. 如果講左發生咩事, 大約要等多久, 起碼大家可以諗下可以點打發時間, 或要否等下去. 同埋好緊要, 王家衛有冇認真同大家講: "對不起, 我遲到" ?

瑪嘉烈 提到...

道歉?發夢就會有!

Laurex 提到...

已被轉戴至: http://www.hkifflink.net/2009/04/07/2968/, 謝謝~