2009年4月21日 星期二

X

1. 我終於都決定去探黃醫生,要準備銀包持續大出血。
2. 去之前又要先看一次西醫門診拿轉介信。
3. 家庭醫生開的抗敏感藥跟安眠藥沒分別,我現在睏得可以表演男伴的絕技--五秒鐘內睡著。
4. 持續打呵欠令我無法專心工作,雖然這陣子的專注力一向低於水平線。
5. 我對著令我困擾的工作,無話可說,只得無奈。
6. 我屬於所謂的Y 世代,但我的要求其實跟所謂的X 世代沒分別。
7. 還不是想要層樓,安安定定的生活?但有誰不是?
8. 我不明白為何我這一世代要用Y 來作代號,而上一輩,即由戰後到1975 出世的要用X來作代號。
9. 不過越做越差、越做越左的TVB,其星期日檔案越做越求其。繼翻炒幾年前又被他炒得起的熱門話題港男港女後,今次的XYFJSI(&*(%*&^*(IGUITT^&T&*VB,其實我不知道其想表達的是什麼。
10. 星期日檔案說,Y 世代常常問WHY。那麼X 世代常常說X 嗎?難怪煲呔曾識狗噏。
11. 識狗噏的除了煲呔,還有名銜包括國際武打巨星、香港十大傑出青年、世界傑出青年、MBE勳銜、世界傑出華人青年、香港旅遊大使、銀紫荊星章及亞太區旅遊大使等的成龍。
12.成龍狗噏,不足為奇,他只不過再一次證明自己的無知。
13.證明那一大堆名銜,真的只是名銜而已。
14.但我發現他原來辣慶埋國內同胞,發表比愛因斯坦相對論更震撼世界的國產電視爆炸論、日本電視好好用時,才驚覺他原來真的四肢發達,頭腦簡單。
15.難怪佢係咁俾人X 啦,真係抵俾人X,X!

6 則留言:

Agnes Tse 提到...

有樣好既: 成龍表現左"言論自由"既重要. 只可惜得佢講, 唔俾其他人講. 唔知佢話"亂", 係咪指班網民惡攪佢.

看成龍9 UP我是拒絕的, 因為我覺得不能叫我看就馬上看~

Lo On Nie 提到...

一樓的末句punch好正,讚

希望Y世代問完why之後,生出黎既Z世代唔會成世都係「zzz」,渾渾噩噩無獨立思考既能力。

瑪嘉烈 提到...

agnes︰我都like 你最後嗰句punch. 其實我對今次成龍9 up冇咩反應,因為全個大中華都知佢不嬲都鍾意9 up. 但我諗過佢今次講埋d 仲白痴的事,講明自己買日本電視唔買國產爆炸電視,得罪成個大陸,完全on 9 地好笑。

羅生︰你咁次可能真係開口中,中共玩統戰洗腦咁勁,唔使去到z 世代,根本而家80 後打後的y 世代都已經冇哂獨立思考能力。

匿名 提到...

> 6. 我屬於所謂的Y 世代,但我的
> 要求其實跟所謂的X 世代沒分別。

因為你們[Makarat + 羅安尼]老成....

我上年因著hkifflink認識你們的blog。

第一印象是,兩個40多歲,Liberal、
包經風霜,成熟到無乜朝氣的人。
[羅安尼那張西裝look 縮圖,
氣質有d似曾特首。]

看看年齡,原來細過我......
[很多同你們年紀的都不會這樣
成熟(優點) + 暮氣沉沉(缺點)]

瑪嘉烈 提到...

匿名是誰?

本身都唔係積極的人,生活壓力令人更加變得暮氣沉沉... 話時話,我真係唔細架喇,不過年齡跟個人成就不成正比,可悲可悲。

至於羅生氣質似曾特首... 小心羅生以為你踩佢,嘻!

Lo On Nie 提到...

兩個爛橙擇其一,我情願匿名未卜先知,預告下任特首是鬍鬚曾。

當然,係曾志偉的話,香港有救啦。似佢,功得無量。