2009年4月20日 星期一

原則就是原則,六四不能忘記。

從網上看到這個,跟大家分享。



穩定壓倒一切,就壓倒了數千名手無寸鐵的大學生。廿年前的他們,因為看到社會的不公義站起來而被坦克車壓倒,廿年後的你們究竟在做什麼?

小時候的我,看到的正正就是那些片段。你怎能忘記?又怎能妥協?又如何讓步?才可令到你的良心泯滅?

就是不能夠。

4 則留言:

大魔王 提到...

我曾經以為香港的新一代都像陳一諤一樣已被洗腦. 慶幸有你, 我相信香港還是有希望的!

瑪嘉烈 提到...

出生於89前,唔算新一代了。你都應該仲係好後生架...

大魔王 提到...

噔噔噔噔....
無錯!我就係嘅X世代嘞!
雖然X個RANGE都好大吓,我叫得你做新一代咯, 唔....

瑪嘉烈 提到...

咁你應該係x 世代尾啦?都仲係年青有為喎。