2010年1月26日 星期二

泛民講粗口,巧京京啊。

今日當奴響五子劈炮後說︰特區政府再次強調,所謂的「公投」不符合《基本法》的規定,沒有法律基礎,也沒有法律效力,特區政府是不會承認的。市民普遍不願意見到一些無謂過激的挑釁字句,擔心造成分化,激化社會矛盾。



原來,「起義」、「公投」響特區政府心目中,等同於無謂過激的挑釁字句。
何謂無謂過激的挑釁字句?
即聽到後個人會好火,好嬲,同時又覺得覺得好冤屈?「無謂」嘛,即本身不需要說但又說出來的話嘛。
咁係咪即等於粗口?
咁以後大家罵人,不需要「X 你老味」、「仆街啦」、「我X X 你呀」、「你條仆街X 家鏟」、「x 你老母個XX」啦,大家只需要講一句︰「你公投啦」、「起義啦你」或者「我起義你個公投呀」及「我公投你個起義!」之類都可以。
嘩!咁咪好型囉!
從來粗口都涉及性行為、性器官、或詛咒人的意思,

而「公投」即意味暗地詛咒天朝權力歸於人民,
「起義」直情恐嚇亞爺呢d 成60 歲老人家添啦。

嘩!咁真係好粗喎。
咁公社就唔啱喇,口號點可以有粗口架?
突然間覺得,要多謝民建聯有份指出(成功爭取)「公投」及「起義」等於粗口!
果然係亞爺心目中的好狗乖孫啊。
民建聯萬歲!



4 則留言:

Ceci 提到...

★★★★★★★★★★
除左俾你10粒星都無野好講~
一個字: 正!

Kin Yau 提到...

瑪嘉烈……唔好夜媽媽整d咁好笑既好無?我京我訓唔著喎。

=p

(雖然當下既社會同政治環境可能仲好笑…)

Unknown 提到...

巧京京曾經係我個網名代號, 真係好京啊哈哈.

sonuscat 提到...

我都響應,當我想爆粗,就同人講,
「我起義你個公投呀」及「我公投你個起義!」