2010年1月30日 星期六

電影節‧王迪詩‧敗犬

Agnes 那邊終於得知點點今年國際電影節的消息了。
只可以說,鎖定The Red Shoes 及上年已想看的《孔夫子》。
錯過了《孔夫子》三次,其實很後悔。今年一定要去看看。
Metropolis 要考慮啊,坦白說,我不是一個十分追求畫質的人,《大都會》早就看過了,所以要再想想是否要進戲院翻兜呢?

似乎Eric Rohmer 的回顧,應該要等到夏日國際電影節,或再下年的國際電影節吧。

------------------------------------------------------

從2 個渠道得知了王迪詩的真身了。
我蠻聰明的嘛,可是仍然有我猜想不到的地方!
果然,一知真相就覺得沒癮了。
本來就不是很喜歡Daisy Wong 的文章,現在對她的興趣已是0 了,特別是打了書釘,看了新出那本關於美食的書後,簡直覺得呃錢嘛!
但我不會在此爆料的。
都說,一知道真相,就不好玩了!

不過我倒有個提議,就是不如開一部電影,讓「Daisy Wong」成為主角吧!
敗犬、港女stereotype 、滿口中英文夾雜的女律師,
一部關於她工作、愛情路上的小品,
拍攝場景都是香港的名店、高級餐廳,住的是九龍塘的獨立大屋,
不像90 年代的港產電影格局嗎?
應該蠻好看的吧。

現在王迪詩有那麼多讀者,開一部以她為中心的電影,應該可以吸引到不少人吧?
問題是,香港有哪位女演員可以扮演充滿氣焰、漂亮、可操流利英語又精明的Daisy Wong 呢?!
想來想去,都沒有。

----------------------------------------------------

最近才看上年的《敗犬女王》。
這應該是我看過最好看的台劇。
我沒有想fast forward、也沒有想停止不看的衝動。
太好看了!
楊謹華演得比我好像中好很多。
阮經天也有進步啊!
第11 集超好看的!
我想,為何會喜歡上這套台劇來?
是因為它一點也不漫畫化吧。
很多台灣偶像劇都是少女漫畫化啦,
後期製作會加很多effect、故事本身、主角造型都是,
我老早就沒有那個少女情懷了,
所以我很少會把一整套台劇完整地看完。
《敗犬》卻難得地正常啊!
我也很久沒看好看的純愛情劇目了。

台劇瘋狂襲港是始於《流星花園》,
也是我最討厭的台劇之一(對啊,我一向小眾)。
我從來不覺得台灣有好看的男生。
台灣只得美女沒有俊男,okay?
可是近幾年情況大逆轉了。
多了很多帥哥,長得好看又高大的model 都拍劇了,
突然間,台灣多很多小生耶。
長得好看不是一切,但他們本身就有一種魅力,性格也真摰點立體點,
香港就.......................................................................................

只剩最後6 集,希望《敗犬女王》不要爛尾。

15 則留言:

hystericireul - 鄧景 提到...

純八卦,王迪詩的真身是甚麼?

如果不方便在這裡講,可以email給我嗎?

hystericireul@gmail.com

Agnes Tse 提到...

哎呀我都想知, 但其實我對佢寫既野一d touching都冇.

Sonia 提到...

我好憎好憎Daisy Wong. 而同學間好像八卦到王迪詩所屬的律師樓.....

瑪嘉烈 提到...

鄧景 & agnes: 不如你哋google 下,以我所知,有d blog 已經爆咗佢身份。

sonia: 咁我好奇,你d 同學索唔索到d 咩料先?因為,正常嚟講,應該搵唔到佢究竟係邊間law firm...

Sonia 提到...

因為佢成日寫自己老闆...... 有人八到有某間law firm有一符合文章描述之高層.

kursk 提到...

我看了敗犬女王。對不起.... 我看到你的進度的時候也覺得不錯。

到了最尾兩集, 我只能說句... 不要有期望。

瑪嘉烈 提到...

sonia: 符合都唔出奇,但應該都唔係daisy wong。法律界行頭唔係好細咋咩?行內人要知daisy wong 是誰,應該好易,畢竟佢非常高調咁講自己d 生活。如果行內人都唔知daisy wong 的話,咁代表咩呢?哈哈哈。

kursk: 我已經睇到第19 集喇,真係跌哂watt。其實我覺得去到第18 集完就算啦,即講女角同男角終於相愛就應該完,拖長咗就爛尾。第20、21 集我已經冇意欲睇,唉。

hystericireul 提到...

.............google唔到呀...cry

Unknown 提到...

Searched, but no answer.

Only that the pages related to "鄧小宇" keeps coming up.

Sonia 提到...

haha, 我寫得唔好添.

我係講有一law firm高層符合Daisy Wong筆下的老闆. 所以有人估到佢係邊間firm做.

我地呢D讀緊書, 唔算行內人...... 呢個field都唔係想像中咁窄, 有咁ge身份學歷ge人大把...

瑪嘉烈 提到...

sonia: 我個意思係,如果有law firm高層符合Daisy Wong筆下的老闆,所以有人估到佢係邊間firm做的話,咁嗰間公司一定好多人知邊個係daisy wong,要傳出去,其實唔難呀。

五師兄︰其實我twitter 一早就post 咗link 出嚟,可能你miss 咗。XD

鄧景︰大家都咁想知,咁我講啦。Daisy Wong 只不過係麻甩佬的集體創作。我不嬲都話佢係男人,但估唔到佢係幾個男人!

hystericireul 提到...

法律行業講闊唔闊,講窄唔窄...... 又未至於話做某某firm就一定人盡皆知既... 否則我家姐都做左名人lu

匿名 提到...

Bingo!!!! daisy 用字同個思考邏輯太唔似女人,但真係估唔到係集體創作!
- mouse

匿名 提到...

王迪詩的真身!我都好想知喔!可形容下嘛!貌似那些人呀! 其實我成日有個疑問,她既然係律師,工作量那麼多!還能夠有咁多時間寫書寫BLOG寫專欄...確實令人敬佩AHA~ =')她人是否真如FACEBOOK的畫面(側面)咁索!

marine 提到...

王迪詩的真身!我都好想知喔!可形容下嘛!貌似那些人呀! 其實我成日有個疑問,她既然係律師,工作量那麼多!還能夠有咁多時間寫書寫BLOG寫專欄...確實令人敬佩AHA~ =')她人是否真如FACEBOOK的畫面(側面)咁索!