2009年8月28日 星期五

面書‧樓盤

我到現在都回想不起,在電腦不流行、互聯網不發達的日子裡,我是怎樣過活的... 大概是看書看漫畫吧(電腦及internet 的流行對看電影沒影響,改變的只是觀看模式由電視到電腦去)。

從ICQ、MSN、Friendster、Facebook、twitter、xanga、sitelala、blogspot 之間遊走,現在我只活躍於Facebook 及Blogspot。MSN 經常上不了線,我老早就放棄了。朋友又不玩twitter。說實在的,最近倒是想由blogspot 轉投到wordpress 去,版面設計可以更個人化啊!

我對面書真的又愛又恨,我是一個極喜歡吸收資訊的人,那怕只是認識的人所發生的芝麻蒜皮事。面書最好的地方就是你一登入,就可以立即看到不同人的status、note 等,完全滿足了我的需求。恨的地方是,面書總是讓我知道,某人跟某人,對於我來說是來自兩個完全不同的圈子,是互想認識的。原來前同事是認識我中學同學、朋友的朋友認識我大學同學、大學同學跟中學同學是同事... 兜了一個大圈子,總之識來識去幾乎都是同一班人!而我,Moon in Scorpio 的關係,本來就討厭不同圈子的朋友互相認識,說得俗一點,我真的覺得這是打亂種。

然後我對男伴說︰我好憎個世界咁細!

所以,我都不會在面書上打上這網誌,沒有必要特意讓原來認識的朋友知道有這個地方,而其實他們要知的話根本沒難度嘛!留一點空間給自己,跟本來就完全不認識的人溝通一下,更好。


------------------------------


樓盤廣告的演變︰

80 年代老老實實,俾埋個則你睇,基本上全實照拍攝。



90 年初主打屋苑設施,講得仍然比較實在。



90 年代後期開始玩抽象,你唔係好知佢做盤點,一味同你sell life style。



21 世紀?由抽象演變成玩魔術--假到我笑。

好後現代.... 原來住令人心曠神怡的日出康城,你隻teddy bear 會變大。



呢一個先好嘢,搵一個仿歐洲景扮烏溪沙,仲可以玩埋水上飛機喎,度呢條片嗰個人/組人,真係可以連自己都呃埋呢下先勁嘛!



所以,我真係好鍾意睇樓盤廣告。幾易拍吖,用電腦砌就搞掂。唔好成日focus 百老匯呀海港城d 廣告抄老外作品啦!香港d 樓盤廣告好有創意呀,所以我好支持特首搞咩創意工業架,都冇分別啦,咪又係一樣地產項目咋嘛。

12 則留言:

過客 提到...

不喜歡面書。
實在太像「天文台」。
而且一切都攤開來說始終不太好。
網誌仍然用xanga,
習慣了不想換。
而且連結太多,
轉去另一個像是斷絕了大部份聯繫,
太麻煩。

diana 提到...

瑪嘉烈:

你說關於的部份,很有同感。特別是關於部落的。雖然大家的處理手法不一樣。

我的面書的介紹,有我部落格的連繫方法。但我不會作出其他主動推介的行為,例如在what's on your mind內顯示部落格連結之類。

除了一篇以外(因為對象的關係),亦不會將部落的貼文,都貼在面書上當notes。

我知道,將原本放在部落格的文章,放在facebook當notes的話,會比較多人回應,facebook mobile都很容易看到。但我到目前為此,仍然想將兩者「分開一點」。即使只是一點點也好。

我想是因為,好大可能,某天我就會刪去自已的面書,但怎樣也不會刪去我的部落格。

kursk 提到...

印象中自從九十年代中期d樓炒到痴晒線開始, 樓般廣告就開始唔駛有樓, 甚至唔係影香港。基本上同科幻片結合埋日本少女漫畫一樣,都係幻想出黎, 同埋好似好grand好浪漫。

Agnes Tse 提到...

What are you doing the rest of your life? 呢句當年宣傳貝沙灣既歌詞, 真係好確切點出香港人既盲點.

瑪嘉烈 提到...

過客︰我現在不轉去wordpress 亦是因為費時流失本身已經不多的人流。

diana: 對啊,有時我也只會寫note 不會寫blog,始終"target reader" 不同啊。我也應該不會放棄寫blog,始終在面書上,總覺得有太多話不方便說。

kursk: yes... 所以而家先有人投訴話樓盤廣告失實,講真,投訴得太遲...

agnes: 唉,結果個個做樓奴.... 叫d 樓咁升法,我真係覺得我哋呢一代好辛苦。

大魔王 提到...

人與人之間其實有很多微妙的聯繫, 好似我本身唔認識亦舒, 但我就有一個朋友是認識她的。
個世界真係好細...
但換另一個角度黎睇, 亦可以叫做緣份.

瑪嘉烈 提到...

大魔王︰你朋友識亦舒咁好?

大魔王 提到...

:)係, 知你係佢FANS, 想話你知好耐喇~

瑪嘉烈 提到...

好奇一問,亦舒近期十分低調,你朋友點識佢?

大魔王 提到...

我的朋友亦是香港著名才女之一啊~
^^

瑪嘉烈 提到...

你朋友係才女?好難估喎....
係咪同亦舒同一輩先?亦舒移民去加拿大咁多年,我唔認為亦舒會同後一輩有交流...

大魔王 提到...

你咁講有你道理, 但恐怕我解答唔到你的疑問!
佢地究竟有冇偈傾, 上次見面係唔係20年前嘅事....詳細情形我真係冇深究,
畢竟我唔係佢FANS。
有機會我會問清楚, 到時話你知!