2009年8月12日 星期三

食在香港-自助餐

我想我也太適應這社會,或者我已經被河蟹了。社會上膠到無倫的事,我也已經覺得不怎麼稀奇,讀到德成河蟹社工、被強迫自願驗毒計劃、日日都說的援交事件,甚至是香港N 個廣告N 個MV抄襲外國作品等等,我都只剩下這一個反應︰香港,係咁架啦。沒有憤怒、沒有悲嘆,跟以往事無大小都咆哮一番相比之下,現在的我對任何事都抱著習以為常的心態。唉,我那團火已經熄了。現在,只得台灣被莫拉克蹂躪的新聞才能觸動了我,衷心祝福台灣一切安好。

既然對現實的無力感已經去到寫也不能的地步,索性不寫社會大小事,風花雪月就好了。



我很喜歡吃,我不敢說我懂得吃,但我應該比一般女孩更喜歡吃。當我還沒戒煙時,我其實沒那麼愛吃,對吃沒研究亦沒要求。人家說,抽煙可以減肥,對於我來說是對的。據個人經驗,原因是煙抽得兇時,味覺沒那麼敏感,舌頭也好像比較「粗糙」,好似「脷苔」也特別多,所以就算食物十分好吃,我也只能感受到七分而已,自然就不那麼愛吃。事實上,煙抽得比較兇的那陣子,我真的沒有食慾,任何美食放進口裡,都只覺得淡而無味。戒煙後,味覺的敏感度提升了,就變得越來越喜歡吃。

Openrice 其實真是一項偉大的發明,為我在香港周圍「捐」時提供各地區的美食指南,但當中的笑 vs 冇表情 vs 喊有多準確,就真的要親身驗證一下。在Openrice 的「進階搜尋」裡剔選「自助餐」時,Todai 就會出現首位,235 個笑臉令它居首。我也相信很多人曾經去Todai 吃buffet,但說實在,我覺得食物質素平平。我是海鮮痴,覺得那兒的魚生、生蠔其實好一般,不太新鮮,甜品不過不失,而那個每次排N 分鐘才拿到半隻小龍蝦,有點難啃。至於其他食物,都是普通,選擇亦不算多。以一餐Dinner buffet 來說,$3xx 算是便宜,但吃buffet,當然是希望吃到好東西,以price-to-value 來說,$3xx 吃Todai,我就覺得貴了,吃過一次之後,就決定不再翻兜。

反之,紅磡都會海逸酒店的buffet 只得92 個笑,遠比Todai 少,但卻好吃多了。生蠔新鮮又大隻,很多冷盤選擇,包括蜜瓜巴馬火腿,甜品多得沒話說,而且都很好吃。熟食都不錯,選擇亦多,連印度薄餅都有。缺點不是沒有,例如魚生其實不太好吃。我最喜歡的是生蠔及青口、煙三文魚、自選粥(而我其實不喜歡吃粥)、甜品。老實說,這一間buffet 不太便宜,dinner buffet 要$4xx 一位,覺得貴的話,其實可以選擇lunch buffet,比dinner buffet 便宜百多塊錢,食物選擇仍然多,只是沒有長腳蟹及北京烤鴨。無論以lunch 的$2xx-3xx 計及dinner $4xx 計都算貴,但以price-to-value 來說,我卻覺得很值。若跟Todai 的$3xx 相比,以環境、服務及食物質素來說,這一間簡直超值。我早就翻兜了幾次,亦帶過男伴及朋友去吃,通常都讚不絕口,相信不久的將來仍會繼續翻兜。當然,我相信自助餐比這間還要好的應不少(例如 Sabatini 意大利餐廳,我十分想去試,但價錢的確有點嚇怕我),希望有識食/喜歡食之人為我介紹一下,讓我苦悶的人生加添多一些生活情趣,就此謝過。

9 則留言:

sonus_cat 提到...

自己都好灰......

at17 今年終於出返D好少少的歌
《快樂很我們》簡直我們成班人的主題曲。

at17 窮得只有愛 也不錯

http://www.youtube.com/watch?v=cUrUDEI9LpM

個字詞驗證好抵死

diessi [dies + 普通話的死 ]

大魔王 提到...

Openrice係幾實用, 但有時佢啲食評真係唔好信到十足, 明明好多笑架啦, 竟然可以難食到嘔。

Sabatini算係我地嘅飛佛, 耐不久都會去開餐。 我地專食佢平日個 lunch 覺得幾抵食, 可以豪吃佢個parma ham都值回票價, 價錢百零二百至三百零, 算reasonable, 不過appetizer就無你喜愛吃嘅生蠔供應嘞。

瑪嘉烈 提到...

sonus_cat: 我哋好似冇停止咁灰過... hahaha
我都覺得《窮得只有愛》不錯。

大魔王︰Sabatini lunch buffet 只係三百幾?乜唔係5xx 咩?係3xx 就真係好抵呀!

Unknown 提到...

Sabatini 的確唔錯。

但邁飛佛係 TST Sheraton 頂樓 Oyster Bar weekend 的 Brunch。如果你好生蠔,一定愛死佢。

老陳 提到...

死火咯, 而家連你哋呢D會關心社會嘅熱血青年都被河蟹埋, 咁香港真係玩完咗喇! 哀莫大於心死, 以後寄情飲飲食食好過。

講番Sabatini, 我諗你講緊嘅係Sunday Brunch, 係有好多野食但要成5舊水先有交易。而大魔王講嘅應該係平日個business lunch set, 有得揀COURSE 同埋只需大約200-300零蚊就有交易, 都幾正下。

建議你先去試下個business lunch set先, 覺得最正係嗰度嘅蜜瓜,parma ham,麵飽同埋杯咖啡。

瑪嘉烈 提到...

五師兄︰我一直都想試oyster bar,唔知你介紹個bunch 幾錢呢?

老陳︰好耐冇見!人哋話通常滿足最基本的生活需要後就會要求更高層次的東西,我相反,對政治民生政策完全無能為力,繼續寄情吃喝好過,起碼自己會開心d。

多謝你clarify Sabatini,business lunch set 似乎都係一個唔錯的選擇!至於lunch buffet,等我搵到工先去試...

Lo On Nie 提到...

瑪嘉烈:係bRunch,唔係bunch呀。

查實openrice係香港網民共同集體input的網站,所有笑樣喊樣,都是各個階層港九新界民意整體的反映 (比當奴更有資格代表香港人)。

Todai 笑樣遠超於紅磡都會海逸我覺得唔出奇,始終後者價位偏高,未必人人afford得起,反而Todai平民化價錢小康級味道,後生仔女經濟能力有限之下,可能已視之為人間佳餚矣。

Unknown 提到...

http://www.openrice.com/restaurant/commentdetail.htm?commentid=1922213
圖有蠔又有menu。
$528 包 sparkling wine, $588 包 紅白酒香檳任飲。
還有魚生,甜品和另上主菜。淨係計你食夠一打蠔,唔好計其他就已經抵突!

瑪嘉烈 提到...

羅︰我只想講,todai 個buffet 只係比九龍城富豪好少少,俾3xx 我真係覺得完全唔值。一分錢一分貨,我相當絕對可以apply 響食buffet 身上。btw,有人話openrice 其實會delete 喊樣,有偏頗。

五師兄︰你呢個真係好介紹,睇完令我食指大動!