2009年6月1日 星期一

對牛彈琴

曾經我也嘗試過很努力的希望別人知道我想什麼,但不成功。
我的思想複雜、個性難以捉摸,我是知道的。
所以我已不寄望人來明白我。

如果及後發現對方原來不明白、不理解、覺得我的憂慮是多餘的話,以後我更可以省回一口氣。
講多無謂。

知己即知道自己,這個世界上只有自己才最了解自己。

2 則留言:

匿名 提到...

救命
本人寫照
有理說不清
俾最親既人誤會,仲難受過失戀

mouse

瑪嘉烈 提到...

所有親的人唔理解,我會憫爆。繼而話之佢,我越來越唔鍾意為自己解釋,呢d 性格真蝕底。

不過就算俾最親既人誤會,點都好,佢哋end up 都會「包容」你。已經好好架喇。