2009年10月20日 星期二

未來特區政府心底話

今日,唐英年同你講︰

他相信,一個每月二萬元收入的家庭,若在香港居住,可能生活質素一般,但「他住在深圳龍華,兩萬元生活質素一定比現在好。」

本來呢條ngon ping san luk ling 講咩都冇咩所謂,因為佢係廢柴一條。可惜佢係未來特首大熱,咁就非同少可。這句說話暗示了些什麼?

香港死窮鬼,你唔配住響香港呀!番大陸啦!

我有預感,媽叉完呢個曾特首之後,下個特首我哋只會媽得更勁。
香港人,你已經變成切切實實的minority 弱勢社群,認命啦!




知道馬家輝力推後,今天我在書店打了湯禎兆《日本中毒》書釘。

我們對日本流行文化中毒已深,但又是否意識到日本的文明病毒,早已蔓延到香港社會各層面?日本不僅是用來嚮往的消費對象,它更加是我們身陷社會文明病的最佳預警。

說得太正確。
湯禎兆在書中引述日本多本著作,指出為何援交現象出現及普及的原因、為何女大學生要到夜總會打工甚至投身於AV 行業、日本年輕一代不願結婚、不願生子的原因,背後都跟日本經濟問題、經濟結構等有關。越讀,跟香港越似。不,應該說,越讀,發現香港的情況跟日本越來越似。無可奈何地承認,香港正步向日本後塵︰大學下流、結婚難民、少子化等。日本年輕一代對未來沒有希望,香港又何嘗不是?

從此,我明白原來我還有多一個身份,叫「結婚難民」,而將來我會少子化。如果整個世代的人都如此,香港還有些什麼?

7 則留言:

Agnes Tse 提到...

返大陸都未必掂! 依家唔再係十幾年前個生活水平... 深圳有吉之島, 住得係度, 幫襯唔幫襯呀?

唐生你不如捐哂d紅酒、酒莊等做下善事罷啦.

浪子m: 提到...

佢好無人性

hystericireul - 鄧景 提到...

人地堂堂皇儲太子,你班港燦賤民嘈乜呀??????

人地而家要響皇上面前爭寵呀,爭立儲呀,兩個太子而家幫緊皇上舔鞋底,爭將來大位呀,你地憑咩嘈呀??????

死賤民死港燦,無錢死返大陸啦,費事響香港篤眼篤鼻,阻住大陸大款落黎炒樓洗黑錢呀撚樣!!!!

真係諷刺,大陸人博老命落黎香港「一家團聚」,香港人就要被呢班濕鳩官迫上大陸「生活」,我屌。

瑪嘉烈 提到...

agnes: 佢都忽,大陸樓而家都唔平啦,又係一個完全脫離現實的高官,正一二世祖!

浪子︰如果下屆真係佢做特首,香港可能仲衰過而家!

鄧景︰屌得好!我都想屌好撚耐!屌!呢d 政府唔屌唔得!!

匿名 提到...

「朱門酒肉臭」絕對係香港政府高層嘅寫照。

Sam

hystericireul - 鄧景 提到...

昔日「朱門酒肉臭,路有凍死骨」

今有「官門口部臭,路有凍死骨」

嗚呼,漢歟?唐歟?將近代歟?

瑪嘉烈 提到...

sam、鄧景︰唉,我想起何喜華訪問,引述高官的說話︰窮人響香港係死路一條。點解要變成咁?我最憎係d 上咗岸,即有樓響手d 人企埋曾狗狗官嗰邊,覺得窮人係抵死,因為唔努力,咩政府冇必要幫,貧富懸殊係正常。我覺得呢d 人好涼薄、冇人性。上咗岸就響岸邊對著響大海中仍然掙扎求存的人指指點點。呢d 人我覺得都仆街。一個人窮可能係個人問題。一個社會入面越來越人窮,又或者好多人已經好努力但都係無法滿足生活最基本所需,例如普通到極的住屋需要,就係社會同政府的問題。呢d 人因為怕自己層樓賺少咗就覺得政府唔應該幫有需要幫的人,真係自私到極點,心地唔好!