2009年12月8日 星期二

高鐵

網上聯署反高鐵,你今日簽咗未呀?

http://www.petitiononline.com/19880000/petition.html

反膠鐵海報︰
http://forum1.hkgolden.com/view.aspx?type=BW&message=2019856 

保菜園村反膠鐵是情感上的出發,出自人文精神的關懷。如果從理性、經濟、學術及專業角度出發的話,可以找到更有力的反對理由去反對政府所推的膠鐵方案。這條片應該很多人都看過了,再推︰




12比8 高鐵撥款立會過頭關
投贊成票支持天價669 億方案那12 個人都是保皇黨及今次政改方案仲唔肯叮走的功能組別。

4 則留言:

Kin Yau 提到...

the whole incident gives me a strong feel of helplessness. the government can do everything they like to, regardless of how uneconomical it is.

regardless of how many professionals and stakeholders have already given their analysis and views, the government is still fooling us with some unjustified reasons.

ai, what can we do.....

瑪嘉烈 提到...

這就是我們的政府,可笑是我們的政府的服務對象卻不是我們。不止膠鐵、天星、皇后等等,政府都係一言堂,佢決定咗的嘢完全話之全民反對,因為政府有保皇黨同功能組別護航。

今次係罕有地學者、專家都出嚟反對而且提出更便宜的方案,政府都話之你。呢個政府根本就目中無人,當香港人唔係人。

我哋可以點?講真我唔知。有人發起1218 去圍立會,希望財委會唔會通過撥款。

再咁落去,社會運動一定會越來越激。

Agnes Tse 提到...

就係西鐵, 我都覺得相當擾民. 尋日我由美孚行去搭西鐵, 蕩失路, 行過去, 再等車, 返屯門...... 迪士尼有眼見架啦, 點解政明知道係屎, 仲要扮嗒得落?!

瑪嘉烈 提到...

唉,咪又係利益傾斜囉。已經要我哋每人俾一皮出嚟起高鐵,我唔想第時我D 下一代仲要去補貼。