2009年9月1日 星期二

「求職」的精髓在於個「求」字

有時真係搵工搵到冇咩心機
有時真係冇咩心機搵工

不久之前,我跟一舊同學說起我想做的工種。她跟我說︰你over-qualified 喎,人哋唔會考慮你架。然後我說我對另一工種也有興趣,那一份我不會over-qualified,但要有3 年相關工作經驗。可是後者所需的工作經驗可能是要靠前者來累積的。我那一位舊同學唯有跟我說一句︰加油啊!

其實一個人不停加油,會很累的。


基本上個社會要你左右做人難嘛~
大學生, 一係就俾人話揀工做, 一係就做唔長.
好喇, 有工喇. 做做下有好d offer, 去就又俾人小做唔長. 唔去, 又俾人話無出色, 成世塞喺間19 SEM度.
好, 唔做嘢囉, 反正老母養得起. 又俾人吊坐食山崩.

係唔係所有Fresg grad都要去晒d mega bank做mt, 先ok呢?
如果係我唔mind呀. 不過, 個現實係唔係咁先得架?

所以, 見到d HR不彷屌多佢地兩鑊, 返工就騎牛搵馬. 咁係對自己最好嘅做法.
你讀得書多唔係你錯, 只係個社會反智啫.


犯過事, 坐監行為良好都可有機會獲得假釋, 重新發展; 為何社會不可給大學生一個機會?



有時我也會懷疑是否我看得這社會太灰?太自怨自艾?但我發現,大部份人對社會的看法跟我幾乎一樣,而且越來越多人加入這個行列。所以我真的奇怪,那麼多年輕人,即so-called 未來社會主人翁對這個他媽的社會看不過眼,為什麼香港還沒有人搞革命?

4 則留言:

浪子m: 提到...

駛唔駛教你一d招數

老陳 提到...

我是老一輩的人, 講嘅野你未必啱聽, 如有得罪,請多多包涵。

我諗番我80年代出黎社會工作時係成日會俾人訓話(唔好聽就係俾人小), 唔似得而家D年輕人咁可以有一身傲骨,可以咁灑脫。但時代同條件確係唔同咗, 用我哋以前黎比較而家嘅情況可能唔係咁適合。但我左諗右諗,真係唔多覺呢個社會爭緊我哋大學生乜野喎。
我認為既然社會已經用咗咁多資源去裁培出大學生, 呢班大學生應該係社會嘅精英, 有能力去解決自己嘅問題架? 而唔應該係咁消極, 埋怨社會唔俾大學生一個機會。
呢個世界從來都有機會, 但唔係人人一定會有機會送埋咀邊。須知機會多數都係靠自己爭取番黎, 只有天助自助, 邊度會係要人俾架。

瑪嘉烈 提到...

浪子︰你有咩招數?

浪子m: 提到...

tell u in email