2009年3月1日 星期日

HKIFF又令我破多次財

我用了個幾鐘響HKIFF 廢到爆的網上售票買了以下的戲票︰

23/3 2130 About Elly(Grand Cinema)
24/3 2130 Love&Other Crimes (太古城)

29/3 2015 低空飛行的天使(時代)
30/3 1915 東邪西毒(文化中心)

1/4 2115 Bergman Island (太空館) FREE
2/4 1915 別問愛是誰(文化)

4/4 1800 法老王之妻(科學館)
  2100 誰和誰和誰有路(大會堂)
5/4 1215 Gomorrah(文化)
  1800 魔幻女兒國(大會堂)
6/4 1915 荒天下之大教(大會堂)
7/4 1915 Crime is our business (大會堂)

9/4  1915 捷古華拉(文化)
10/4 1030 買起我老闆(文化)
   1500 中國(太空館)
 
 
12/4 1500 從印度到中國(文化)

18/4 2100 Bergman Island(太空館)

25/4 2100 夜(科學館)

28/4 2145 Summer w/ Monika(Art Centre)
29/4 2145 Passion of Anna(Art Centre)

1/4 1400 婚姻暗流(Art Centre)
2/4 1615 傀儡人生(Art Centre)
3/4 1415 Red Desert(科學館)
   1630 Zabriskie Pt(科學館)
9/4 2100 IL GRIDO (太空館)


本來正節期篩淨13 套,2 人同行26 張剛可以有10%off,
早已預計《東邪西毒終極版》很快會爆,於是選了多了一套做後備,
萬一東邪真係咁邪爆滿,還有一套後備充撐夠26 張票,
結果一如所料,東邪真的很邪地爆滿,於是我便買了後備的戲票,
更更更邪的是,買完發現,東邪由爆變未爆囉!
&^%$#$%^ygffgu^%$rtyh!結果?我單次再買多次東邪,$120 兩張票沒有discount 之餘仲要俾多次貴到嘔的service fee!
而家變正節期睇14 套....

我有某些或看過Bergman 跟Anotonioni 的電影或影碟,今次回顧展我反而看得比較少。現盤算Bergman's Island 的如意算盤會否打得響。一直很希望可以看到Scenes from a Marriage,今次得償所願了!其實《婚姻暗流》本身是否譯作《婚姻背後》?總覺得叫《婚姻暗流》怪怪的...

3 則留言:

匿名 提到...

艾莉 / 低空飛行的天使都已經看了

前者普普通通, 後者保持近年東歐新電影的高水準

Bird 提到...

我打過電話同果d電影節既工作人員反影
我話鐘意電影既人,會知邊d易爆,邊個會可以好好彩可以買到過廿五張飛而唔hang機或者買到熱門既戲ar

果個人竟然話如果我有citibank信用卡就唔會有咁既情況

我仲反映有d電影個期撞晒又得一日,要又所取捨,佢竟然話知知道有d俾片商買左,知道會再上,所以撞期都唔緊要.............

其實睇電影節,除左睇好電影之外,氣氛都好緊要,起碼電影節睇戲無咁多電話響先啦........

瑪嘉烈 提到...

BIRD: hkiff society 真係好過份!而家邊個sponsor 就邊個大哂!大佬,end up 係我哋呢班真金白銀用錢買飛的先係老闆囉!

如果有d films 佢知會上正場,咁不如佢響個site 宣佈啦!等大家買飛唔使咁慘,上年我夠以為山田洋次《母親》會上正場,就好似武士三部曲咁,結果我錯了!我後悔到而家呀!