2009年3月12日 星期四

Sigh

還有不到一小時就生日了。
我不快樂。

那晚我在903 聽到張勁囂在接受吳君如訪問時談到自己情緒病的情況,
我再一次懷疑,
其實我已經患上抑鬱症。



----------------------------------------------------------------

http://www.afraidtoask.com/depression/depressionzung.htm?submit=Click+here+to+Score+It%21

Score: 61
Results: Scores greater than 50 are an indication of depression. Your score suggests that you may indeed be suffering from clinical depression. You should discuss this possibility with your physician.

uh-huh....

2 則留言:

匿名 提到...

其實這問題實在很平常,
你看來問題也不嚴重。
我身邊頗多朋友有這種/類近的問題,
情況比你嚴重也不少。

總之,尋求協助不是弱者,
而是敢於面對自己的勇者。

瑪嘉烈 提到...

yes... 我都覺得好normal... 有邊個唔抑鬱?不過我持續.. 諗番我應該係第3 次覺得自己真係有抑鬱... 不過次次都係靠自己捱過去,我認為靠自己克服比食藥好... 其實只要解決而家令我唔開心的嘢,抑鬱應該會不藥而癒..