2009年3月25日 星期三

The 33rd HKIFF: Love & other Crimes 之電影節場刊萬歲




昨日先講完HKIFF 總有lai 嘢之時,即晚就lai 一嘢。
點解睇iff 咁易lai 嘢?皆因場刊寫手實在冇得彈,明明是毫不精彩,睇到你冇耐性的電影(起碼我覺得係),可以寫成王家衛式的愛情美味關係(到底有幾多wkw fans 因為呢句而入場?),明明是一片頹垣敗瓦,都可以寫成南歐城市風,另外,魔幻寫實個魔幻究竟響邊?所以我真係要俾10 個讚俾撰文嗰位師兄姐,好野!

好,講番正題,究竟有幾lai 嘢?好簡單,部電影完全冇張力,整部電影好鬆散,情節毫不感人又不浪漫亦不幽默,總之要咩冇咩。彈咗咁耐,係咪一樣好嘢都冇?都唔係既,結局是唯一一個比較可取的地方,男主角死後,女主角身邊就發生一d 「巧合」事件,算係有番少少趣味,少少咁多囉。

3 則留言:

匿名 提到...

此文已刊於: http://www.hkifflink.net/2009/03/27/2520/, 繼續努力~

DoA 提到...

我都覺得LAILAI地,個導演有D眼高手低啦。至於場刊,我唔係因為佢寫而中招既,我已經唔睇佢老作好多年,我係咁岩時間地方就到我買即場既。我諗住塞以維亞好奇下。

真係唔好信場刊既介紹呀下次。

瑪嘉烈 提到...

香港仔公爵︰謝你的留言。我都係早就唔信場刊,今次lai 嘢事件係源於同行伴侶對「場刊」的無知所造成。據知,佢都後悔到不得了。哈!