2009年5月6日 星期三

Y 世代如我的煩惱

如何可以在五年之內掙到足夠的錢去達至︰

買樓
結婚擺酒
生兒育女
進修

以上等目標?

保守估計︰

買樓2M 以下,七成按揭=60 萬首期
(2M 樓下的樓只能夠買新界西北或大埔以北,但我想買市區樓,而家連TKO 偽九龍區唔止2M)
結婚費用=20萬
生兒育女............. 唉,生先算啦
進修=10 萬

總共︰至少90 萬

X 世代可以教下我嗎?

7 則留言:

DoA 提到...

首次置業的話,若有固定收入,層樓又不是太貴的話,一般都可以借到九成甚至九成半的。

結婚費用要20萬嗎?是怎樣算出來的?結婚其實豐儉由人,如果沒有能力,就不應該為婚禮是負債,量入為出。比起婚後一起計劃如何生活,儀式還是次要。不過我知女仔可能會比較在意。

Kathy 提到...

at least half of the cost of wedding should be paid by husband, rite? and then you'll also receive cash from guests, so maybe you don't need $200K?

瑪嘉烈 提到...

公園仔︰計過數,借9-9.5 成,蝕息太多...

有時注重儀式的,反而是長輩啊....

kathy︰結婚擺酒其實唔使好多錢,因為收得番,但伴隨的結婚相、book 化妝師、book 車、book 姐妹伴娘的衫or 化妝、印帖等等,呢條數先最甘.... 而且收唔番... 化妝師一個已經可以收你9k,影相要幾萬....咁你計下.... 呢度分分鐘5-10 萬,況且擺酒條數收得番,但其實都會蝕少少...
200k 條數係朋友經驗,已經係響酒樓擺酒,唔係酒店....

大魔王 提到...

我以X世代的身份來幫你作分析.....

你才廿幾, 不要把自己放在一個極之不利的位置。買樓, 結婚, 生仔都是束縳自己的行為。人生太無常了, 你應該盡量享受你的黃金十年(即20歲~30歲), 見識和感受這個世界。

我看你絕對不是一個人云亦云的人, 買樓結婚生仔不是人生的一切, 更不要定下三十前結婚的傻目標。 最緊要是活得開心自在。

換言之, 買樓, 結婚和生仔再等五年先再作打算吧 !

老陳 提到...

我廿年前都好似諗緊同你而家差唔多嘅野, 但當年我嘅收入好似永遠都無可能追上要求, 灰心之餘, 結果都係扇把喇, 唔再諗, 唔再追。
反而咁樣, 我好開心咁過咗廿年, 今日我得到我人生更加多嘅野添!

我認為好似你咁, 得廿幾歲人, 而家先至係你嘅黃金時間啱啱開始咋, 應該諗下點樣可以活得更有意義, 同埋開心D咯, 除非你覺得買樓同埋結婚擺酒係你人生最重要嘅目標, 否則根本唔值得去煩!

你同埋你個朋友都係懂得關心社會嘅人, 人生一定會有大把機會喺你哋前面, 邊度洗擔心埋呢D小事啫。

可能今日最唔開心嘅, 就係嗰班廿幾三十歲,又結咗婚、生埋仔、供緊樓, 但又成日担心份工朝不保夕嗰班人囉!

瑪嘉烈 提到...

oh! 呢d 留言俾我另一半睇到唔使旨意我仲嫁得出... XD

大魔王︰我並不是處於黃金十年頭... 我其實真係唔細架喇...而家計劃定我覺得差不多...

老陳︰事實上我事業心唔重,而結婚生仔我PREFER 後者多D,因為我唔想做高齡產婦,而我又唔會型到好似EASON 咁先生仔後結婚... 事實上生仔條數仲有排計...

買樓係因為為咗組織家庭,唔想幫人供樓,所以不如選擇自己供樓。我反而諗梗,係咪一定要買私樓。

我都明白「可能今日最唔開心嘅, 就係嗰班廿幾三十歲,又結咗婚、生埋仔、供緊樓, 但又成日担心份工朝不保夕嗰班人囉!」我認同架,所以覺得冇咁大個頭唔好帶咁大頂帽... 呢個亦都係我對「住」要求唔高的原因... 但響香港,「住」真係一個好大的問題...

當然明白人生唔止得買樓結婚,仲有好多其他嘢可以做,所以我都想平衡一下,唔想一因為買樓結婚就好多事都唔做得,不過講到尾呢個其實係錢的問題...

我好多謝你哋的意見啊!

Lo On Nie 提到...

諗左一陣...到底我應唔應該出聲呢? (汗) 但end up出左聲,都係無言以對。因為有d 問題,真係唔係答左就可以解決到。