2010年7月16日 星期五

大浪西灣。

大浪西灣,聞名於世。
香港人老是覺得香港是石屎森林,想看山看水就去旅行,卻不知道香港有一個聞名於世的後花園。2003 年開始,一場沙士令到香港越來越多人去行山,不知道哪來的思維︰少人嘛,就唔怕沙士啦。
又的確,越來越多人行山了。我有幸於沙士前就已初探大浪西灣,那時候DC 也不普及,遊人也少。那風景美得我於當晚半夜閉眼時也能立即望見。
其實香港的行山徑是很有名的,西貢大浪西灣的白沙藍海亦很有名氣。
然後,響有錢就大哂的香港,有條仆街暴發戶,見到大浪西灣就起痰,於是決定在此插旗

呢件事,政府有冇責任?響當奴呢d 「我任內只負責解決2012 政改問題,2017/2020 雙普選係下任特首責任、減唔減稅唔關我事,係財政司司長嘅事」的思維,又會以「私人土地政府不干擾」為由下,的確唔關政府事。但是否代表政府可以咩都唔做?咩都唔理?

以前,「大浪灣之友」已經拯救過大浪西灣一次,今次呢?

fb group: 強烈譴責魯連城破壞大浪西灣自然景觀生態, 要求立即停止有關建築工程!




另,今天梁振英終於忍不住說出心中志向了!於是我也忍不住把半年前蔡東豪的文章再次拿出來︰我怕梁振英

香港最後樂土都不得安寧,認真掉掉掉哪媽!

沒有留言: