2010年10月10日 星期日

Recently watching

The Big Bang Theory.

花了一點功夫才看到的美帝電視劇,據說是繼Friends 最受歡迎的sit-com.







































外國這陣子蠻流行這種關於'geek' 的劇集。
大陸譯《生活大爆炸》,我倒比較喜歡台灣譯名《宅男行不行》。
香港好像還沒有太多人看(但肯定比Mad Men 多)。
其實蠻好笑的,香港免費電視台已經有好幾年沒有播這種sit-com 了,倒是一面倒地播reality show及talent show.... 而其實America's Got Talent 也不大好看。
雖然,好似,有播Everybody Hates Chris,但我卻不太喜歡。
這劇沒理由沒電視台買入吧?
一星期讓觀眾輕輕鬆鬆20 分鐘也不為過啊!




美國已播到第4 季了。
即管看看電視台有沒有這眼光把劇買入吧。

8 則留言:

Samuel 提到...

其實題材十分搞笑,可惜內容經常出現性,回到香港,又落得投訴收場。(特別是第四季第一集的機械手)

陳牛 提到...

角色設定、笑料都很吸引

gabe 提到...

無記最近購入了"很大路很穩陣的"Modern Family,相反亞記則購入了題材和內容偏門得多的30 Rock,還在830時段一星期連播五集。

當然以上兩套也不是Sitcom (最近一套Sitcom應該是Samantha Who, 但放在星期六清晨時段)。但Geek這種題材,可能要寄望亞記了。

Sonia 提到...

我都很"好"電視上看得到的Sit-com. 不過近年已經少追了.

Everybody Hates Chris起初不錯的, 不過後來吸引力低了很多.

最叫我懷念的是Everybody Hates Chris之前的Malcolm in the Middle.

瑪嘉烈 提到...

samuel: 要保持新鮮笑料唔易... 響明珠台播應該冇咩c9 會投訴啩?

牛︰牛居然大駕光臨?!

gabe: 我覺得modern family 唔算好大路.. 冇罐頭聲的sitcom 唔知香港人究竟接唔接受... 同埋我覺得big bang D 笑料仍然老少咸宜,放響星期日20:00 播都ok 喎

sonia: Malcolm in the Middle 我都見有人提過,有機會睇下先~

gabe 提到...

我覺得佢大路係因為題材。明珠賣廣告都當佢係"溫馨家庭喜劇"咁Sell; 不過講真有冇罐頭聲,單機定三機喜劇都未必係重點了,有市場就唔會一隻手數得哂過去五年播過 o既喜劇。

嘩話口未完,睇新聞組見到亞記播完第三季30 Rock後,會播Two and a Half Men… !

瑪嘉烈 提到...

竟然會播播Two and a Half Men?! 聽聞呢套都係好嘢!似乎亞洲買片真係有番咁上下眼光喎!

gabe 提到...

最終真係亞記買左 BBT :P