2010年10月11日 星期一

係咁架啦,有幾奇?

開香檳係刑事罪行有咩咁奇?用大聲公係襲警添啦。
好出奇咩?呢度係香港吖嘛。你估仲係英屬香港咩?而家係中國香港呀。越來越似大陸係一定架啦,唔係點証明俾人睇大陸已經收番香港呀?CNN 真大驚小怪,我哋大國勃起呀,好心CNN 認識下我哋偉大中國d 國情先好出新聞啦。劉曉波只不過寫咗篇文重申部份中華人民共和國憲法精神都要坐11 年啦,香港人用香檳顏射中聯辦保安直情要打靶添啦,而家拉完你你都冇神秘失蹤到仲可以接受記者訪問,直情要多謝黨多謝國啦,你仲嘈嘈嘈嘈乜啫。




















呢d 直情係犯罪現場,仲要係有組織性犯罪添啦,咁你明白點解港台要俾人陰乾啦!




先旨聲明,你哋d 鍾意飲champagne d 法國仔,咪鬼嚟香港呀。陣間你一開香檳我報警架!香港係紅酒港呀,唔係香檳港呀,你一係嚟香港開紅酒啦,咁就吹你唔脹喇,我相信ngon ping san luk ling 仲好歡迎你添。

沒有留言: