2010年5月9日 星期日

本文重點為第24 點。

這陣子比較忙,沒有心情寫blog,但不能荒廢這邊呀,所以略寫一下。

1. 大概9 月開始會更忙,有些擔心自己會應付不來,要知道我是一個很容易累的人。
2. 非常初步的計劃︰希望要不半年後,要不下年夏天到英國旅行。我足足在面書說了幾個月了,一直嚷著要再去多次London,希望會成事吧。
3. 但我又想去多次台灣。
4. 其實仲有歐洲。
5. 當然還有ANTM 今季去的NZ。
6. 但旅行要錢,我很窮啊。
7. 說窮,但我很想換電話。
8. 他媽的HTC,當然不會幫android 舊model update 啦!我部電話現在仍然行OS 1.5 咋!
9. 我其實很喜歡我部Magic,相比其他android 機而言,它真的沒什麼bugs。
10. 可是因為1.5 的關係,最新的apps 我全都install 不到囉!
11. 我只想要香港通宵交通、Google Maps 最新version及 Dolphin HD Browser,這些都是很基本的apps 咋嘛!
12. 所以我真的跪求apk 版!的確有很多apps,1.5 在market 上找不到,但其實可以install apk而且運作是沒有問題的!
13. 因為仍然行1.5,部機運作得久會越來越慢,既然官方(即HTC)不給我upgrade,我唯有學root 機。
14. 但我睇極都唔明點root 呀!官方的HTC Sense 令到Magic root 機有難度,我連金咭點整都唔識!
15. 我見d 人root 咗部magic,然後行2.1,感覺爽歪歪,我真係覺得好羨慕。
16. 這証明Magic的規格根本就可以行2.1,現在行不了是HTC的問題呀!
17. 所以下次買android 機,我會選擇Google 親生仔。Motorola 也好,我不會再上HTC 當!!
18. btw,我真的addicted to android。找apps 找widget 幫部手機改home screen 改到上癮。3 日前改了一次screen,今天又改了。
19. 最近轉用霸王洗頭水,又真的不錯,價錢更不錯。
20. 最近留意英國大選新聞,hung parliament 令我想起當年讀過的書。
21. 也令我羨慕,英國人可以投票選首相。
22. 今年選情激烈,令到每一票都更具影響力,英國選民深明此道,所以個個都湧去投票,令到投票率創近年新高。
23. 身在香港、又有投票資格的你,又如何?
24. 今天是5 月9 日,還有7 個就是5 月16 日。大家要做citizen,不要做shitizen,516 齊投票!

6 則留言:

Agnes Tse 提到...

我都愈來愈想換iphone, Moto輕觸式實在太慢... 會唔會難用?

瑪嘉烈 提到...

moto 輕觸式.... 邊部?

玩開d 人會覺得iphone 唔jb 不如唔好買,但我身邊d iphone人連jb 都唔知係咩,仍然用得好開心。iphone 唔難用。

Agnes Tse 提到...

Motorola「明」.

sonuscat 提到...

為第24點比七百萬個讚!!

大家記得516齊投票!

sonuscat 提到...

還有,香港公投 + 社運 失敗,

- 太利益行先[看看普選聯怎樣
不支持 公投]

- 不擅於傳達訊息[公民黨,社民連,以及何ee,常常公投/補選兩詞之間擺來擺去;80後(本土行動等)又常常用水蛇春+大量術語來分享,不少市民要辛苦一點才明。]

- 最重要最後一點!! 香港實在太多懶醒,懶係「我 目弟 通你地班政棍,我唔投,唔比你利用就最醒」,但不關心不清楚 + 超無 GUTS 的 SHITIZEN !!
(公司裡超多!!)

sonuscat 提到...

還有,香港公投 + 社運 失敗,=>

更正 還有,如果香港公投 + 社運 失敗,