2008年12月13日 星期六

原來已經10 年了

「我的生命線、愛情線同事業線,全部都係由你個名組成...」
"One day aspirin when she is away"
「我希望你記得,我哋一齊的日子,都係咁開心,我都係咁愛你」
「我都希望你記得,我哋唔一齊的日子,我先至係最愛你...」
~by《玻璃之城》

何時香港可以再拍出一套有質素又有情懷的愛情片...

10 年後
才毅然驚覺
張婉婷把舒淇及黎明在1996年除夕/1997年元旦死於英國
是有喻意的

3 則留言:

Lo On Nie 提到...

給你較早前Quote《傾城之戀》誤導了,原來你所指的還是《玻璃之城》。

一直懷緬good old days。大學時懷緬中學的日子;畢業後又懷緬大學那其實已經很不錯的生活。卻沒有想過更好的尚未來臨。

所以我一直都把《玻》列入我字典內「意義上」五佳電影之一。那就是排除了「技巧」或「整體」等評審準則。這一點,同樣都是最後一代香港人的你應該明白。

雖然...我以為你一直都知道黎明舒淇在戲內死亡的時間有含意。這就像陳慧《拾香紀》的主角在1996年早逝那樣。有些東西,的確無法順利過渡。

匿名 提到...

我明白《玻璃之城》想表達甚麼,
但太.....太中產(+造作),
與生於基層的自己都幾入不到心。
寫 good old days,
都是喜歡《麥兜菠蘿油王子》,
甚至《千言萬語》那種沒有刻意把
old days 寫成好或壞,只是
寫當中的人的爭扎,以古喻今。

瑪嘉烈 提到...

羅︰最怕最好的一早已來臨,而且走埋..

Sonus_cat︰我倒明白點解佢咁「中產」,故事發生響60年代的HKU 身上,當年入得去做得大學生都係精英,而且大學生數目唔多,佢哋grad 完出嚟做嘢就遇上香港經濟急速起飛的年代,你睇番現實,呢班人真係變哂中產...