2008年10月6日 星期一

超讚

Misia 的演唱會真的好好好好好正!
她那跨越5 個8 度的超高音不用多說吧,但沒想過她在台上super 有energy!!
整晚她只得2 套衫
一套格仔裙for 唱快歌
一套藍色晚裝for 慢歌
個舞台設計非常簡單又不花巧
但完全無損觀眾的投入程度
因為Misia 好識得帶起氣氛
我未試過睇一場concert d 人真係全部都忍不住要企響身跟她一起跳一起叫一起唱
超超超超正
相比香港d 歌手真係yap 到喊
叫極d 觀眾都係冇反應

唯二缺點係
1. 太少慢歌
2. 「約束之翼」、「難忘的日子」佢變成remix medley 版... 我就係想聽original 個版本啊!





From Apple Daily

普 通 話 唱 歌   港 迷 讚 嘆
MISIA 巨 肺 靚 聲 全 場 開 心 跳

前 晚 身 處 亞 洲 國 際 博 覽 館 的 觀 眾 , 親 身 體 驗 了 日 本 巨 肺 天 后 MISIA 能 人 所 不 能 的 高 超 唱 爆 肺 歌 藝 , 又 跑 又 跳 的 她 上 落 幾 個 8 度 高 低 音 一 樣 揮 灑 自 如 , MISIA 更 將 場 館 變 成 舞 池 , 帶 領 全 場 fans 揮 手 起 舞 , high 爆 全 晚 。

日 本 巨 肺 歌 后 MISIA , 前 晚 在 亞 洲 國 際 博 覽 館 Arena 舉 行 處 女 香 港 個 唱 「 The Tour of MISIA Discotheque Asia 2008 ─ Hong Kong 」 , 入 座 率 達 八 成 , 最 貴 門 票 及 最 平 門 票 的 座 位 全 部 爆 滿 , 吸 引 了 Eric Kwok 與 女 友 葉 佩 雯 、 蔡 一 傑 、 陳 柏 宇 及 袁 彩 雲 等 香 港 藝 人 捧 場 。




MISIA 雖 然 並 非 以 形 象 作 賣 點 , 但 前 晚 在 服 裝 上 花 了 不 少 心 機 。




MISIA 在 個 唱 尾 聲 於 綠 色 雷 射 光 中 演 唱 , 場 面 耀 眼 。




樂 迷 如 癡 如 醉
MISIA 前 晚 在 四 名 舞 功 高 強 的 男 舞 蹈 員 襯 托 下 演 出 , 開 場 唱 了 由 《 Royal Chocolate Flush 》 、 《 Groovin' 》 及 《 TYO 》 等 歌 曲 串 連 而 成 的 強 勁 串 燒 Medley , 天 生 好 嗓 子 的 她 施 展 上 落 幾 個 8 度 高 低 音 的 歌 藝 奇 技 時 , 表 現 得 揮 灑 自 如 , 令 人 驚 嘆 !
用 能 人 所 不 能 高 超 歌 藝 懾 服 全 場 觀 眾 的 MISIA , 也 用 誠 意 打 動 台 下 每 一 位 , 她 用 普 通 話 說 : 「 多 謝 來 我 的 演 唱 會 , 我 非 常 非 常 高 興 , 大 家 開 心 嗎 ? 」 又 用 英 文 說 : 「 因 為 這 是 我 第 一 次 在 香 港 演 唱 , 請 大 家 跟 我 一 起 唱 , 跟 我 一 起 跳 舞 ! 」 在 場 fans 也 禮 尚 往 來 , 不 停 大 叫 MISIA 的 名 字 , 讚 她 可 愛 。
當 MISIA 唱 出 《 It's just love 》 時 , 用 國 語 演 繹 了 歌 曲 的 下 半 部 份 , fans 驚 嘆 之 餘 , 又 報 以 熱 烈 掌 聲 。 之 後 MISIA 又 唱 出 日 劇 《 大 和 撫 子 》 主 題 曲 《 Everything 》 , 在 歌 曲 尾 後 大 玩 假 音 , 聽 得 在 場 樂 迷 如 癡 如 醉 。




曾 在 日 本 個 唱 出 現 的 煙 花 火 柱 佈 置 , 前 晚 也 在 MISIA 的 香 港 演 唱 會 上 出 現 。




MISIA 不 停 叫 台 下 的 歌 迷 舉 起 手 跟 她 跳 舞 , 令 全 場 氣 氛 high 爆 。





唱 歌 了 得 的 MISIA , 原 來 搞 氣 氛 也 有 一 手 , 她 全 晚 不 停 又 唱 又 跳 , 並 大 叫 「 dance with me, wave your hand, don't be shy, shake your body 」 , 全 場 也 一 呼 百 應 , 台 下 觀 眾 齊 齊 投 入 揮 手 跳 舞 , 將 整 個 亞 洲 國 際 博 覽 館 Arena 化 成 了 舞 池 , 氣 氛 無 比 熱 烈 。 演 唱 會 中 段 , 更 出 現 巨 型 透 明 氣 球 , MISIA 唱 歌 時 , 全 場 fans 則 爭 推 波 , 令 演 唱 會 增 加 不 少 趣 味 。
演 唱 會 尾 聲 MISIA 在 耀 眼 的 雷 射 光 中 演 唱 , 之 後 舞 蹈 員 更 向 台 下 掟 紀 念 品 。 離 開 前 , 全 場 fans 依 依 不 捨 , 不 過 , 興 奮 的 MISIA 非 常 識 做 , 向 觀 眾 大 派 定 心 丸 , 她 用 英 文 說 : 「 我 想 再 來 香 港 跟 大 家 見 面 ! 」

沒有留言: