2008年10月1日 星期三

方俊傑你都真係好主觀下...

一早就知今期壹仔會有《20世紀少年》的影評
因為方先生不嬲都係蒲澤直樹的粉絲
(話時話,我同方生年齡最少相差5 年,但我們的品味何其相似... )
佢都開宗明義話呢篇會寫得好主觀
都真係好坦白...
因為成篇唔覺有任何comment
但personal expression 大把...
仲要俾85 分...
(俾我只俾75-80)
die hard fans 果然唔同d...
看來是我對不起蒲澤老師...



2 則留言:

匿名 提到...

睇左佢個影評...
我竟然話套戲悶, 枉我自稱係FANS,
真的自嘆不如!!!

瑪嘉烈 提到...

haha
我都係咁話