2008年9月28日 星期日

漫畫萬歲!



寫於2008 年3 月4 日我的xanga︰

另一個期待
黑 木 瞳 、 竹 中 直 人 加 盟 救 地 球 300 藝 人 演 《 20 世 紀 》 創 紀 錄
日 本 漫 畫 家 浦 澤 直 樹 的 代 表 作 《 20 世 紀 少 年 》 , 自 去 年 正 式 宣 佈 分 三 部 曲 拍 成 同 名 真 人 電 影 以 來 , 一 直 引 起 萬 眾 fans 期 待 。 繼 日 前 電 影 公 司 公 佈 唐 澤 壽 明 及 豐 川 悅 司 擔 正 演 出 後 , 電 影 官 方 網 站 也 剛 公 開
了 其 他 參 演 陣 容 。 該 片 也 打 破 以 往 日 本 電 影 紀 錄 , 三 部 電 影 共 出 動 近 300 名 藝 人 演 出 , 其 中 日 本 靚 太 黑 木 瞳 就 扮 演 男 主 角 健 次 的 姊 姊 貴 理 子 , 也 是 女 主 角 珈 南 的 媽 媽 , 令 電 影 更 有 睇 頭 。
'
由 日 劇 《 繼 續 》 導 演 堤 幸 彥 執 導 的 《 20 世 紀 少 年 》 , 三 部 曲 製 作 費 合 共 60 億 日 圓 ( 約 4.2 億 港 元 ) , 費 用 非 常 龐 大 , 故 事 圍 繞 主 角 健 次 與 一 班 同 學 , 在 童 年 時 組 成 秘 密 組 織 , 更 寫 下 預 言 書 要 拯 救 地 球 。 眾 人 長 大 後 各 散 東 西 , 這 時 一 個 稱 為 朋 友 的 神 秘 人 組 成 友 民 黨 , 要 所 有 黨 友 做 「 朋 友 」 , 朋 友 亦 即 成 為 黨 友 的 代 名 詞 , 若 背 叛 他 則 「 絕 交 」 ( 即 遭 殺 害 ) 。 朋 友 更 逐 漸 實 現 健 次 等 人 預 言 書 中 的 事 件 , 最 後 健 次 一 派 重 組 , 誓 要 揪 出 幕 後 黑 手 , 拯 救 地 球 。
成 重 要 關 鍵 人 物
由 於 故 事 橫 跨 1960 年 至 2010 年 , 當 中 涉 及 的 人 物 角 色 眾 多 , 當 中 重 要 的 角 色 也 出 現 在 小 學 、 高 中 及 40 多 歲 的 三 個 年 齡 階 段 , 因 此 這 部 電 影 也 打 破 了 日 本 史 上 紀 錄 , 除 了 臨 時 演 員 外 , 參 演 的 日 本 藝 人 多 達 300 名 , 比 起 日 本 動 輒 過 百 人 演 出 的 大 片 更 為 大 陣 仗 。 除 了 41 歲 的 日 本 男 星 唐 澤 壽 明 落 實 飾 演 男 主 角 健 次 、 常 盤 貴 子 扮 演 他 的 青 梅 竹 馬 好 友 雪 路 , 以 及 豐 川 悅 司 扮 演 另 一 重 要 好 友 角 色 落 仔 外 , 電 影 公 司 已 在 《 20 世 紀 少 年 》 的 電 影 官 方 網 站 內 , 公 佈 在 首 部 曲 中 出 現 的 34 名 演 員 陣 容 。 當 中 最 為 矚 目 的 是 日 本 靚 太 黑 木 瞳 , 會 扮 演 健 次 的 姊 姊 遠 藤 貴 理 子 , 她 也 是 女 主 角 珈 南 的 媽 媽 , 被 稱 「 聖 母 」 的 她 在 故 事 中 起 了 極 大 的 作 用 , 除 導 致 世 界 恐 慌 外 , 也 是 拯 救 地 球 的 關 鍵 人 物 之 一 。
珈 南 人 選 未 公 佈
對 於 《 20 世 紀 少 年 》 的 fans 而 言 , 當 然 還 關 心 其 他 要 角 的 演 出 人 選 ( 詳 見 附 表 ) , 身 為 朋 友 心 腹 的 萬 丈 目 , 將 由 日 本 實 力 派 演 員 石 橋 蓮 司 扮 演 。 擁 有 預 知 能 力 的 神 仙 , 則 由 中 村 嘉 葎 雄 扮 演 。 片 中 也 不 乏 青 春 男 女 演 員 , 其 中 曾 演 出 《 乒 乓 》 的 ARATA , 就 會 扮 演 朋 友 的 恐 怖 信 徒 田 村 ; 電 影 版 《 在 世 界 中 心 呼 喚 愛 》 的 男 主 角 森 山 未 來 , 則 飾 演 漫 畫 家 角 田 。 此 外 , 日 本 諧 星 竹 中 直 人 、 藤 井 隆 及 男 歌 手 藤 井 郁 彌 也 會 參 與 演 出 , 不 過 , 電 影 公 司 仍 未 公 佈 他 們 的 角 色 , 而 女 主 角 珈 南 的 人 選 也 將 在 稍 後 公 佈 , 電 影 首 部 曲 將 於 今 年 8 月 30 日 正 式 在 日 本 上 映 。 資 料 來 源 : 電 影 官 網 http://www.20thboys.com/
哈 利 仔 有

日 本 唔 少 電 影 上 映 前 都 吹 噓 係 大 製 作 , 原 來 只 係 爛 片 一 齣 。 到 底 真 人 版《 20 世 紀 少 年 》 會 唔 會 都 係 爛 草 莓 ? 8 月 自 有 分 曉




1.
個人認為浦澤直樹的代表作仍然係《MONSTER》,又或者係而家連載中的《PLUTO》。《20 世紀少年》唔係唔好睇,問題係浦澤直樹為咗《PLUTO》攪到《20》爛尾,我唔認為電影可以起死為生。雖然我一開始睇《20》已經知道會衰收尾,因為個故事玩得太大,但係我估唔到佢個尾係收得咁衰,完全係是旦口翕求其過求其大合唱。
2.
日本仔漫畫好好睇,但一改拍電影就慘淡收場,因為漫畫的篇幅始終好長,電影的時間永遠有限,所以一定唔好睇,近期比較好的係《死亡筆記》,因為識得將電影一分為二咁拍,不過同漫畫比仍然差得遠。而家《20》拍三部曲可能都會一改漫畫拍電影變到好難睇的命運,不過始終改變唔到漫畫爛尾呢個事實。
3.
聽講《MONSTER》都會拍真人電影版,老實講,這比《20》更令我期待,但最大問題係《MONSTER》setting 響德國、捷克,入面有好多角色都係德國人,連男主角日藉醫生天馬都係講流利德文,我想像唔到日本仔可以點拍,如果硬要全部人講日文,我相信一定好難睇,連本身用德文寫「看看我!我體內的怪物快要爆炸了!」的震撼性會被減到零。
4.
我都覺得日本仔近年拍d 所謂大製作,全部都係好難睇。
5.
無論如何,身為浦澤直樹老師粉絲的我,加上一大班日本演員,應該還是會乖乖的入場燒銀紙,最多一邊看一邊罵罵罵。



自上年知道《20 世紀少年》會映畫化後我又擔心又興奮,擔心的3 月已寫了。到底真正入場時有何感?比我想像之中好看,但又令我失望。明明差不多跟足漫畫,我卻覺得漫畫好睇好多... 除了火燒便利店拍得出令人心寒的感覺外,其他場口我覺得既不感人又不緊張... 特別是血洗大除夕... 總覺得拍不出結局應有的緊張感... 時空交錯的片段對於「朋友」是誰這漫畫中常有的懸疑感完全起不了作用,感覺像交代兒時玩伴感情有多好而已... 而漫畫明明一開始大家的感情疏離得非常緊要... 而有很多很重要的情節第一部卻沒有交代... 從片尾的下回預告中得知,堤幸彥似乎會在第二部「另一個結局」先拍.. 但我怕第一部都拿捏唔好,將大量重點放響第二部... 我擔心堤先生究竟有冇呢個駕馭大量複雜情節的功力?點都好,09 年1 月就會知道... 應驗了我寫的第5 個pt.. 唔好睇我都係會入場!(落仔唔係同健次一齊響貨車度打算爬上機械人架咩?仲咩唔同咗?唉!唔知係咪我記錯.. 青蛙冇加入?)

電影不是不好看,但我頂多只會給三粒半星... 原來跟足漫畫的分鏡頭都可以唔夠漫畫好睇!究竟係浦澤太勁定係堤先生唔掂?又或者《20》根本就太太太難拍?Hollywood 我希望你都係唔好拍《Monster》真人版... 可能本身已經睇過漫畫的人點都會失望,因為珠玉在前的關係,但男伴絕少看漫畫,他看完電影版的反應明顯就係唔鍾意囉!唉

3 則留言:

Lo On Nie 提到...

竟然o係度講我壞話 =_=

唔鍾意既原因唔一定係我唔鍾意個故仔,可以係套戲本身拍得唔好睇既。說實話,呢套戲係A級製作,B級質素。好多好似應該好關鍵既位都輕描淡寫咁帶過,節奏既拿捏上令人無所適從。即係例如福部同「朋友」跌落樓果幕,究竟係點呢。有乜理由福部潛到入去捉住「朋友」,落仔反而o係外面捉住鐵絲網無能為力。

常盤貴子唔係唔好睇,但佢o係個除夕大屠殺入面既角色又係唔湯唔水。或者呢幕本身既編排就係好有問題,又或者係剪片果個搞砸成壇戲。

我比較鍾意諗故仔本身想講d 乜。好似你會諗Eva背後既意思一樣。爭就爭在第一集既《20》只係畀到一堆枝節我,主幹o係邊仍然成謎。所以下年都係一齊入去燒銀紙啦。

匿名 提到...

我都睇咗啦, 好失望!
但我都會再捧場睇第二, 第三章嘅。
全片情節太平淡,始終日本導演拍呢啲片, 真係唔掂!
我諗冇睇過漫畫嘅觀眾, 睇完出黎實有好多疑問啫!

匿名 提到...

我都睇咗啦, 好失望!
但我都會再捧場睇第二, 第三章嘅。
全片情節太平淡,始終日本導演拍呢啲片, 真係唔掂!
我諗冇睇過漫畫嘅觀眾, 睇完出黎實有好多疑問啫!