2008年9月29日 星期一

Sorry









通常我鍾意的頂多只是第二名
所以Lauren Brie 對不起
就算你影d 相幾靚都好
catwalk 完全冇問題都好
幾有potential 都好
你都唔係America's Next Top Model..

2 則留言:

匿名 提到...

我都是

c2 April, c3 Kristi + Cassie,
c4 Christina + Kahlen, c5 Kyle,
c6 Mollie Sue, c7 AJ, c8 Brittany,
c9 Chantal, c10 Katarzyna.......


(不過今季比較喜歡 Marjorie)

瑪嘉烈 提到...

oh!!你都有睇 =)
次次d winner 我都覺得好一般
真正好的都win 唔到
經典例子係前幾日響銅鑼灣見到Cycle 1 的Elyse
我鍾意
c2 Shandi
c4 我都係好鍾意Kahlen
c6 Joanie
c7 孖妹, A.J.
c8 Natasha

今屆我唔係特別鍾意Lauren Brie
但我覺得佢好photogenic!
佢d 相好靚!!!
Samantha 都靚
但唔似會贏...