2008年9月29日 星期一

好舊日子

看了王菀之演唱會
她無疑是實力派
但始終欠缺了一開腔唱歌就令我有驚為天人的感覺
出奇的是
她唱王菲的《我願意》很好聽
更意外是她選了唱《開到荼蘼》之餘也唱得有power
但令我更懷念Faye...
自王菲過著神奇女俠的退休生活後
夕爺的詞也沒以前精彩
903 勁plug 謝安琪《囍帖街》有多動聽都好
其旋律都只令我想起王菲的《郵差》

可能老了
總覺得Canto-Pop 最美好的時期已一去不返
雖然現今香港樂壇多了很多實力派
但總欠缺了精彩...
很悶...
而一向不喜歡許志安的我
居然很懷念他的歌....

5 則留言:

Lo On Nie 提到...

其實唔覺香港樂壇多左實力派...

王菀之同張敬軒一樣,歌藝/音樂造詣良好
但個人本身內涵好似爭咁d
無本事壓台搞氣氛或者講返d 正常人會講既台辭

比較buy王菀之自彈自唱《畫意》,係去到令人感動既地步。但怕佢之後無以為繼。

唔鍾意佢果d 大路到喊而且歌詞空泛既所謂情歌,希望東亞再唔好浪費佢把靚聲。

匿名 提到...

第一,王菀之、張敬軒、謝安琪,
歌藝/音樂造詣是否好到用「良好」?

張敬軒, 古巨基 & 側田
Moonlight Swim
http://hk.youtube.com/watch?v=QEb_EIE5X0o

Dream A Little Dream Of Me - 胡琳、王菀之、陳奕迅@勁歌金曲
http://hk.youtube.com/watch?v=eL-jCusf5Fc

王菀之、張敬軒其實駕馭得幾差。

至於謝安琪,不少人欣賞她敢於唱
比較偏離主流的題材和樂風。
否則,她只是另一個泳兒
(懶係有實力,但其實歌藝普通 +
唱法老土到震)。

(《囍帖街》令你想起《郵差》,
真的抬舉《囍帖街》,如果《囍帖街》
不是帶出保育題材,旋律普通 + 老土
到震。)

瑪嘉烈 提到...

羅先生︰你覺得Ivana 的是靚聲,我身邊卻有不少人佢雞仔聲...
冇本事壓台因為佢哋唔係star...
近年我覺得比較壓到台的真的只有孫燕姿...


「其實唔覺香港樂壇多左實力派...」
睇你同幾時比啦...
我係同TWINS, cOOKIES 出道嗰個時期比,而家係咪好好多呢?哈哈...

sonus_cat: 謝你的youtube link
我是聽舊英文歌大的,每次聽勁歌金曲d 歌手唱舊英文歌,esp Jazz, 我都想叫佢哋聲...

Ivana 同張勁囂d 唱功響呢個樂壇已經算唔錯...
我d 朋友鍾意衛蘭多過ivana 純粹因為janice 把聲好聽d... 講真janice 唱live 真係勁難聽.... 但聽慣mp3 的香港人又有幾多個會留意唱live 功力?

Kay 嘛我欣賞佢聲線,但呢排佢唱live 頻頻走音,我已經勁扣佢分,我最鍾意都係佢初出道時《姿色份子》。佢呢隻Binary d 歌唔係唔好聽,但好pop 囉... 完全冇哂個人風格...

絕對認同你對泳兒的看法!哈哈哈哈

《囍帖街》我完全feel 唔到佢個保育題材... d 歌詞填得好夾硬...
個人認為更是Wyman 失手之作

講真個樂壇悶到我連唱K 的動力都冇哂...
真係好miss Faye...

Lo On Nie 提到...

《囍帖街》d 詞係有唔少沙石
但起碼可以觸動人既心靈...
呢個最基本要求,一年搵十首歌做到都難。

至於sonus_cat你既「良好」要求有幾高,我就真係唔清楚...但《畫意》、《我真的受傷了》、《真心話》等作品,應該足夠令人滿意。要用其他人既歌去判斷,仲要係o係勁歌金曲呢d 柴娃娃show上比較,未免有欠公允。

瑪嘉烈 提到...

但《囍帖街》d 詞完全以觸動唔到我...XD
近來touch 到我的
已經係上年Juno《吃鯨魚的人》
都係Wyman...