2008年8月5日 星期二

又等半年

《 20 世 紀 少 年 》 珈 南 首 曝 光

由 日 本 男 星 唐 澤 壽 明 、 豐 川 悅 司 同 女 星 常 盤 貴 子 主 演 漫 畫 真 人 版 電 影 《 20 世 紀 少 年 》 , 首 部 曲 將 於 本 月 30 日 日 本 公 映 。 電 影 自 開 拍 以 , 女 主 角 珈 南 人 選 一 直 好 神 秘 , 噚 日 終 於 宣 佈 珈 南 一 角 落 實 由 23 歲 日 本 女 星 平 愛 梨 扮 演 。 平 愛 梨 出 道 9 年 , 上 年 參 與 電 影 面 試 , 由 3,000 人 中 脫 穎 而 出 , 噚 日 佢 仲 網 誌 中 向 fans 報 告 喜 訊 。



終於都上喇
香港又等半年啦
仲要唔知香港上唔上
又可能拍得極爛
把漫畫一開3/4 集電影
漫畫結局仲要勁爛
所以好唔好睇我真係好唔樂觀
不過身為浦澤直樹fans
我都會去睇...

但平愛梨係乜水?

5 則留言:

匿名 提到...

我都係浦澤直樹嘅FANS,
但20世紀少年結局真係幾爛,
唔知會拍成點...
你有冇睇PLUTO?

瑪嘉烈 提到...

好似話浦澤直樹為咗趕住畫pluto 所以20世紀個結局就求其完咗佢算...
有睇PLUTO,個人覺得好睇,但等好耐都唔見有新chapter,係咪停咗?

匿名 提到...

日文版嘅CHAPTER 6 已經出左喇,
中文版可能要等多幾個禮拜先有.
如果真係為左寫PLUTO求其完咗佢嘅話,
太過份喇...
不過應該唔會嘅,
我覺得係因為佢諗唔到更好嘅結局啫.

瑪嘉烈 提到...

新消息︰香港10 月頭會上20 世紀
為咗pluto 而爛尾我都係響d forum 度聽人講
唔知點埋尾都唔出奇,佢d 故事玩到咁大,我次次睇都擔心唔知佢會點收科

匿名 提到...

絕對認同!!!