2011年2月26日 星期六

The 35th HKIFF 的選片。

上年戲碼很好,今年其實不是太差,但種種因素下令到不少影友卻步。

1. 加價。其實我不太明白HKIFF 為何加價。$65 一張正價票,比外邊的戲院貴多$5。OK,有人可能會說「5 蚊咋嘛,算啦!」但要知道,影迷選片多數都十多套,你每套多$5,還沒計手續費(今年連郵購都要收charge)就等於貴很多囉。
2. 有些片根本就會上正場。杜sir x 韋家輝新片《單身男女》、Ozon 及岩井俊二新片,會上正場的機會十分大,看倌們有必要花多$5 去電影節看嗎?有的,除非有人十分希望可以先睹為快。我更怕的是,HKIFF 的加價行動會令到其他院線都跟隨。
3. HKIFF Society 說自己是非官方及非牟利的慈善機構,今年戲目比上年少,票價卻加了。錢到底往哪裡去呢?
4. 已經受夠場刊中那些影片中文簡介及譯名,十分趕客,面書上不少影友都對此作出批評。例如 Brother and Sister 為何可以譯成《不要哭我,阿根廷》?亦有影友於面書上提出《流金歲月》的英文簡介比中文到位得多。的確,中文太不像話,什麼「靚髮靚衫擺靚位教好靚燈」,寫作跟語文水平實在低得不可入目。我直情覺得寫cheap 部戲。這次的場刊,面積小了其實方便大家翻閱,但影片的中文簡介及譯名卻一年比一年差,令到很多人也沒心機細讀場刊,從而影響選片。我是其中一位,今年選片一反常態地選得很少。
5. HKIFF Society 真的完全不理會要上班的影迷感受。我其實深信不少影迷,特別是王家衛的粉絲,都對這片很有興趣,但上映時間居然是星期三的下午六時,還僅此一場,誰會去看呢?
例如今年的「焦點影人:韋家輝」,大部份的作品都是工作天的下午一時多上映,又叫人怎樣去看呢?我不知道以往的焦點導演影期是否都這樣安排,只是難得地我想於大銀幕上看多次這鬼才的作品時,才發現「此路不通」。對影迷不公,我更覺得對韋家輝不公。如果到時入場人數少之又少,這不會令韋家輝很尷尬嗎?
6. 其實大家都感到HKIFF 是走向商業化,既然如此又加價了,不如索性跟隨外間院線的做法,劃位吧!大家趕去看電影,還要人家早點到排隊找位子。有時有些觀眾因為工作關係遲了入場,入場後工作人員又要照田雞般幫他找座位而影響其他人看電影,其實很惱人。你要加價的話,首先要俾人覺得你真係值先囉!

入正題,今年選了︰

1. 咖啡與煙 我是為了香煙而入場。
2. 都靈老馬 Bela Tarr 自稱收山之作。
3. 幻象師 我是為了Jacques Tati 的劇本,是今年首選。
4. 木乃伊
5. 似是有緣人
6. 電影情婦∕樂園影像 為了Ingmar Bergman。
7. 本日休診
8. 好人好日
9. 白蘿蔔與紅蘿蔔
10. 大寫特寫

就是這麼少。
心目中有幾套是想看的,但因為都在工作天的下午時間所以被迫放棄。

6 則留言:

Sonia 提到...

我都覺得有D戲所有場次都係不配合上班人士.......

yanyan 提到...

涉谷實的全部定購了
今年很期望嘅係精銳部隊2

Sammy 提到...

精銳部隊2我睇唔到,希望會上正場啦,話晒第1集都有上...

超多"意見"呀我,唔好意思,係你呢到發洩一下.

free seating其實真係好大獲既一件事...極度浪費時間/座d又邊又前既位...

好老實,hkiff service就一向都唔friendly ga la,最起碼我到依家都唔明點解由公怖至賣飛一定要得咁少時間...

拎catalog又係...24日lunch行去葵青劇院拎,諗住1點幾應該有啦...點知佢真係咁"認真"3點正先有得派...

24日3pm-26日10am...實質得2晚你睇...如果睇得多既亦幾乎一定要用足2晚睇...我尋晚排期排到4點先訓>.<

當平日睇戲多數60蚊留下攪點,多個時間多個地點比你任選...hkiff既價錢同時間地點實在好趕下...特別部份場地如太空館,科學館,個screen細過中學禮堂,音響更加唔好提,收人65蚊...>.<

分做part1,2,唔知今年係咪第一次...又係諗唔明,除左令張pass更少人買,又加價,又少左選擇又唔可以走捉成個fest.2500蚊wo,d人係咪真係咁勁咁多時間剩係part1都睇到4,50套呀?

今年d片,對我黎講其實幾ok(希望唔好比info呃到,haha),不過一諗起比成2000蚊,到果時又要放工趕去睇戲,要排隊,要趕2,3場甚至轉地點...有時真係唔知為乜...

shtmanhk 提到...

精銳部隊1好精彩但本地票房麻麻,希望驕陽肯安排第2集上正場.

Unknown 提到...

首先總括一句: HKIFF Society將過去幾年辛苦建立的聲譽與信用毀於一旦.

加價絕對不能接受. 片目一年比一年多, 不見得票房會因而大幅度下降. 取消閉幕典禮形同沒有結局的電影一樣: 不知所謂, 堪稱史上最爛香港國際電影節.

HKIFF Society慘被電影公司食夾棍.(詳情請看http://hongkongfilms.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=2907551 ) 連"格己冷"都欺負到自己頭上, 電影節威信全無, 又何以服眾?

場刊設計之差, 多年來有目共睹. 去年的設計格式硬淨穩陣, 不俗, 今年竟又重回"軟賴賴"的質感, 我唔信無成本攪好本場刊. 仲有, 話之
HKIFF Society搵到許誠毅設計吉祥物又如何, 皮影公仔手勢完美配合Gary Coleman中外聞名的Who Fu*kin' Cares, 簡直是大家的心聲. 影片譯名不但趕客, 而且翻炒往屆譯名.《不要哭我,阿根廷》令人想入非非, 唉.

至於港片環節, 一向是下午一二時放映, 是電影節的"習慣", 無計.

Unknown 提到...

mistake. 有關"食夾棍"的連結應是http://hongkongfilms.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=2906253