2009年12月16日 星期三

做任何事都覺得很氣餒。

為什麼對別人來說輕而易舉的事,我總覺得困難重重?

7 則留言:

sonuscat 提到...

我也是.......

我晚上進修有位同學,他[吳唱K]來說輕而易舉的事,我總覺得困難。

而我同組的同學,看見那吳唱K所做的東西
很好,就常常埋怨我能力差。

我能力好就不用進修啦!!
[吳唱K就真的只求學歷。]

當然你可能說,人地自學都無問題,
你自學都得啦!

大佬,每個人的學習能力不同。

我認我蠢! 所以需要課程幫助自己
自學! 需要 lecturer + tutor
幫幫手!

新世紀福音戰士 提到...

請努力! 不要放棄! 加油!

瑪嘉烈 提到...

SONUSCAT: 原來你而家進修梗?讀咩?

新世紀福音戰士︰多謝你!

uncleray 提到...

不要氣餒,繼續努力!

路人甲 提到...

我也有這種感覺,最近做事很乏力。人很乏力,卻不斷做出自毀的行為...似乎要令身邊所有人都討厭自己才肯罷休。

sonuscat 提到...

我讀設計。
做個行,讀個行!

瑪嘉烈 提到...

uncleray: 多謝你。
路人甲︰壓力太大?放個假去個short trip 等自己呼吸下新鮮空氣啦。
sonuscat: 唔好理人講d 咩,做好自己本份就算。