2009年7月24日 星期五

譚校長再玩食字gag

Stephy 以才女姿態出書,書中特多錯別字成為城中笑柄。說實在,我不感到出奇,你不會認為一個會寫字會出書的人真的等於才女吧?我感到奇怪的是,為何出版前沒有人幫他做校對?

一樣是「字」,我比較focus 的是食字,譚校長再次表現其食字功有多高深。


「人哋冇依冇靠冇衫着」馮仁昭四圍超:阿倫聚焦周秀娜狂寸豬中模 2009年07月24日

譚詠麟、陳奕迅( Eason)、任賢齊同李克勤噚日出席喺大球場舉行嘅「香港 2009東亞運動會 100日倒數及火炬傳遞」記招,四位歌手都會擔任火炬手, Eason喺台上話能夠推動運動會覺得好高興,仲話細個時好鍾意踩 BMX,阿倫即刻取笑佢話:「嘩!踩單車好危險,你所餘無幾。」 Eason就反駁:「咁可以戴保護罩嘛。」阿倫同克勤對於冇咗健美項目覺得好可惜,阿倫好抵死咁話:「而家啲人都轉咗,淨係睇女性胸肌,噚日(前日)日全食,啲 o靚模趁機襲地球。」問阿倫係咪都有留意 o靚模群攻書展,阿倫話:「有得唔留意咩?我覺得 o靚模係分開幾個階段,有 o靚模同乳模,乳模入邊又分開有模同冇模。」

乜嘢叫有模同冇模呀?阿倫解釋:「有模即係有 model嘅形態,冇模即係冇形態囉,到咗佢哋大啲就變中模,靚嘅就係中模艷,唔靚嘅就係豬中模,即係豬扒,老啲仲做 model就變咗老模,佢哋有咁多模,應該搵番個主席做模主席。」不過阿倫轉頭又話 o靚模騷胸無可厚非,又唔係殺人放火,有啲係真材實料,都係攞啲嘢出嚟賣推銷吓搵啖飯食,佢仲話人哋冇依冇靠冇衫着,唔好成日話人性感喎,應該鼓勵吓人。問佢對邊個 o靚模最有印象?阿倫話:「我講唔出名喎,邊個叫你哋(指記者)篤佢個胸嗰個囉。」哦!即係周秀娜啦!



譚校長,勁!

沒有留言: