2009年7月18日 星期六

CCTVB News 又一鉅獻

11 點新聞,CCTVB 新聞主播方健儀,呢頭講完聽日會掛3 號波而且星期日會受莫拉菲正面吹襲,轉頭為了介紹下一段講滑翔傘的新聞,竟然話︰「雖然週末打風,但聽日天氣仍然晴朗,適合玩戶外活動。」呢d 就係大台新聞水準--唔係冇腦,係唔經大腦,正一事事旦旦,求求其其冇得救。

btw, 以莫拉菲行得勁快咁睇,可能聽日正午到就會到,應該已經要掛3 號。
信嗰個真係走去玩戶外活動的人,祝你好運。

3 則留言:

浪子m: 提到...

正 正 正啊
拿拿林睇番先

Unknown 提到...

而家報新聞成日扮閒談,兩個唔啦更的話題成日夾硬要拉埋一齊,真係生硬到不行。

瑪嘉烈 提到...

冇錯,而且我覺得2 個記者對望講嘢,cam 只影到2 個側面odd 到爆。仲有,成日叫記者響出面做stand up,好多餘,特別係叫d 駐北京記者夜晚11 點企響d 天台同你做stand up,又唔係有突發特別事發生,冇pt 到爆。