2010年2月7日 星期日

貓‧面書‧孫燕姿‧華叔

這個星期其實有很多好戲上映,可是我第一套選看的卻是完全沒有做任何宣傳、無聲無息地上映的這部。

電影其實一般,但貓是大賣點(小虎是我見過最可愛的小貓),導演似乎深明對於會入場的觀眾來說,貓的吸引力大於一切,所以不時會有對劇情推進無甚幫助的小虎片段。但不要緊啊,因為牠真的得意到爆。跟《貓咪咕咕》不同,貓出現的次數很多,想看貓的人一定會滿意。

看似鐵石心腸、以裁員為樂的人事部部長鬼塚先生一次歸家途中遇上了被人遺棄的小貓,極可愛的小貓對他撒嬌喵喵叫,鬼塚就忍不住收養了牠。可是男人是愛面子的動物,因心軟而把牠帶回家跟「鐵漢子」形象不符,於是他在公司多租了的公寓中偷養小貓。鬼塚先生其實鐵漢柔情,是一位非常有責任心的人,會認真看待每一件事,所以儘管受千人所指,他都忠誠地落實執行社長吩咐的五年裁員計劃;所以收養了小貓後,他會盡力飼養牠,怕小貓會鬱悶而死而打算幫牠找個伴。新進職員一律視他為魔鬼,最終卻發現原來部長是個好人。他不止對自己要求高,對別人要求也很高。責任感是他的命題,因此他為新職員設計的培訓課程特別艱辛,希望能訓練出好的員工;因此他知道有人把流浪貓帶回家後又再遺棄牠時會感到極憤怒--因為這種不負責任的心態及行為其實會害苦了小生命。到最後,五年裁員計劃完成了,他也向社長請辭。他因為責任感,而做了一件違背良心之事達五年之久。沒有了「部長」這身份,他也好像不用再硬撐了。結果,他名正言順的,把小貓帶回家。

電影看似是說,小貓(動物)能融化人心,把人變得越來越溫柔,連鐵石心腸的人都可以有「醒覺」的一日。可是,於我看來,小貓的出現,只不過是把鬼塚本身已經擁有的「溫柔」一面帶出來。

發行這電影的究竟是哪間片商?連字幕都是直接用台灣的。片尾出了呼籲捐款資料,都是台北市的機構。看到這,其實有點納悶。為何有些片,你又要買回來,卻又冷對它?冷對它即表示你根本不期望它會為你帶來什麼利益吧,那你買來幹麼?電影跟動物一樣,是需要認真對待的啊。



-------------------------------------------------------

今朝那個由鄭汝樺揸旗的網上論壇,很好笑啊!
到今時今日,高官仍然不明白,市民要的,是雙向的對話。
你沒有林鄭月娥的勇氣,不敢面對面對話都已經不打緊,
你話要上網傾,fine。但上網都可以雙向的吧?
冇諗過你連玩facebook 都要玩單向式咨詢。

forum 上你跟你的guest 自說自話,猶如做電台節目一樣。
同一時間facebook 上有上千個留言,你就完全不回應。
你有你講,我哋有我哋問,究竟做乜?
最好笑係,你個forum 開一個鐘,facebook 就只開3 個鐘,why why why???
成件事,我除咗高登用語外,真係諗唔到其他形容詞形容︰膠。

幾日前局長已經放風話要開facebook account,
幾日後你開喇,d 人話你唔reply comment,你就話facebook account 冇呢d 功能。
梗係啦,add 你做friend(好俾面你啦,你估好恨同你做「朋友」呀)你又唔理人request,
咁點reply 呀?
當你話你會開facebook account 呢幾日,究竟你有冇研究facebook 點玩?
facebook 好難玩咩?我見有d 人老過你都有玩facebook 啦!
佢哋最多唔玩happy farm 啫!
你係唔得閒研究facebook 點用,fine,你係局長你忙嘛,
香港d 高官係忙過美國總統奧巴馬所以唔識上網架嘛,
大家完全明白啦,
咁你d 下屬呢?你唔好同我講成個局冇人識玩facebook 囉!
政府冇IT 人嘅?政府冇後生仔打工嘅?
仲有,你話你自己有2 個80 後女兒嘛,
咁你自己唔問下你d 女點玩facebook?
你唔好同我講你d 女咁80 後唔玩facebook 囉。
講真,你好冇誠意。

事後仲要講,會用email 或其他方法逐一回應網民留言。
大佬,你個facebook account 咁矜貴開得3 個鐘,
你點知我哋d email 呀?定你真係好似其他人講,
開facebook 只係為咗起人底?
我好驚囉!
如果唔係的話,我只可以講你好戇居囉!
你係直情連點上網都唔明囉!
你嘅逐一回應,咪又係「多謝你的意見,政府已經聽到你的聲音」之類,
你同你d 馬仔仲可以講d 咩?

搞乜forum 吖,要去就去一個真正forum,
夠薑你星期日上城市論壇啦,
唔使驚冇人撐你喎,
維園阿伯一定幫你架!

但係今晚邱副局長仲話︰開facebook 只不過係讓市民表達意見。
咁同政府其他咨詢渠道有咩分別?
得啦,明哂。一句到尾,你都唔打算「溝通」,
仍然用做官心態,即跟市民處於不平等地位,
你還你表達,到我想答你時我先答。

你勁啦!你一句facebook 冇回覆留言功能,
就成功爭取facebook 變成假咨詢的單向留言板。
抵你同民建聯咁frd 啦!

講開民建聯,facebook 又刪多個反民建聯group 囉。
好心d 二打六民建聯打手咪咁戇居啦,
毛主席講架,那裡有壓迫那裡有反抗,
你越搞咁多小動作,
咪令到d 人更憎民建聯。
你哋搞咁多嘢,天朝可能真係會響手指隙漏d 餅碎俾你哋,
但唔好開心住,
人在做天在看,今世唔報下世報,
因住自己今世作業(孽)太多,
下世真係做狗呀。

Facebook,贈你一句︰Don't be evil.

---------------------------------------------

孫燕姿演唱會唔好睇,但好好聽。
我很喜歡Yanzi 啊!

今晚她比以往活潑及嬌俏,少了一份「型」,多了一份嫵媚。
可能是戀愛中的關係吧。

今晚她其實唱的不多,很多很想她唱的也沒有,
大概是因為跟演唱會主題不符吧....

我喜歡Yanzi 有特色的聲音。
非常嘹亮,而且鏗鏘有力,
真音轉假音再轉真音/美麗的破音式唱法,深得我心。
唱功超好,唱高音非常輕鬆,不會鎖喉。
不會唱得青筋盡現,而且相當穩陣。

她吸引我的另一個原因,是唱出勇敢的感覺。
每每聽她的歌,總有一種旅行的感覺。
閉上眼就會看到一大片、視野廣闊得很的歐洲草原。
可是這一種旅行氛圍,不是真的去trip 的那種,
而是心理上去放鬆、思想上去神遊那一種,
自己的生命路途上讓自己停下來休息一下,再重新出發那一種。
她的歌,不是一味宣揚幸福,或「強人是你」催眠洗腦式hardcore 勵志式的歌,
而是先承認自己迷茫、疲憊,
然後再叫自己要有勇氣再出發。
這主題加上她非常有力量的聲音,令到歌曲很有感染力。
這令人有種可以繼續向前的力量及勇氣。

我只想堅持每一步 該走的方向
就算一路上 偶而會沮喪
生活是自己 選擇的衣裳
幸福 我要的幸福 沒有束縛
幸福 我要的幸福 在不遠處





----------------------------------------------

華叔有末期癌症,很是難過。
這人啊,下半生都只做一件事,就是平反六四。
他對公義的信念那麼強大,他的身體卻撐不住了。
在香港這個日漸黑白顛倒、奴才日多的社會中,對公義那麼執著的人,特別彌足珍貴,
而華叔更是當中的表表者。
所以他身患惡疾,特別令人痛心。
六四今年21 年周年了,華叔都快79 了。
花了廿年時間,仍然見不到六四平反,
真令人覺得很無奈。

祝福華叔。

2 則留言:

uncleray 提到...

那貓電影本來擔心會像"貓咪咕咕"不對板,經你這樣說可以放心去看了。

你去的那場誰做嘉賓?有人說kay又走音了,想知是否真的如此。

瑪嘉烈 提到...

戲院同場次都唔多,要睇就快。

我嗰場係sammi 呀,我有朋友睇咗kay 嗰場,佢話kay 真係唱得唔好。其實Sammi 同yanzi 唱《終身美麗》時都有甩咀,不過冇咩走音。