2010年2月23日 星期二

我哋 60年代長大嘅人真係冇怨言。

他說:「其實故事大部份都係童年經歷,細細個家庭發生嘅喜怒哀樂事。呢個劇本可以講係我幾十年前已經開始寫(日記形式),但攞呢個故事做電影嘅衝動,唔知點解呢幾年越來越犀利,可能係因為好多 80後嘅問題、大家嘅迷惘、社會上又見到好多負能量。咁我好奇怪,我細個時候遇到嘅困難唔係比呢啲更大?我哋 60年代長大嘅人真係冇怨言。」

真係?

66、67 因為天星小輪加價所引爆的暴動是什麼來的?定係當年你太細個,所以冇印象?當年冇人怨香港貪污勁?

話不要說得那麼盡,你在柏林挾了個名不經傳的獎回來本是高興事,但你興還興,不要隨便揀慶人嘛。一回港第一件事就是玩抽水。又關80 後事?大佬你個劇本其實寫咗10 年有多喇喎,仲要上年年頭拍,當時香港鬼有「80後」?話而家香港d 年輕人咩都要政府幫?一直嘈政府唔幫手嘅係你自己嗰行電影界喎。一面拎政府資助,一面話叫d 人唔好咩都叫政府幫,你覺唔覺得自己好無賴?你同你老婆呼籲政府保留永利街,要做好保育工作,咁香港好多年青人,包括你口中的80 後同你抱一樣意見架,又唔見你講?定係青年人講保育等於多怨言,你拎完個獎講保育就顯得特別理直氣壯?

其實好簡單問自己一句,假若係今時今日,你只得幾歲,你父親響廣州落嚟,想做番鞋匠,響香港仲可唔可以唔使俾人告自己搭間鐵皮屋造鞋?定係迫住響領匯租舖捱貴租?

世界變咗九世喇,唔好再同你老婆成日抱住精英主義睇香港啦!一朝得志,唔一定要語無倫次的嘛!拎獎唔一定要抽水的嘛!

by the way,其實我幾like 你同你老婆d 作品,但今次我已經決定唔會入戲院睇。你連世界變咗九世、越變越快都察覺唔到,我唔認為你d 電影可以有啟發性。請繼續食老本、拍上一代、上上一代已經響當今香港唔work 的奮鬥故事吧。

更好觀點︰
六十年代樣樣好?
《歲月神偷》續集芻議

5 則留言:

uncleray 提到...

我還以為自己敏感,聽到他這樣說覺得很不舒服。真是要擦鞋或感恩也不要這樣說吧。

匿名 提到...

hey,我都非常同意你ge睇法!大佬,你攞獎還攞獎,何解要抽八十後ge水呢?!我身為一個八十後,一聽到佢講左呢句o野,真係想爆粗鬧佢...佢都識講啦,佢六十年代長大,憑d乜o野黎評論八十後?!其實我地每一個年代都有自己ge難處,我唔會拎自己同七十、九十後比較,咁係冇意思=S

cowbie 提到...

鬧得好!!like this! 本來我都因為條永利街,想睇下部戲,點知導演的言論,實在令我卻步…

sonuscat 提到...

其實《玻璃之城》的中產角度 +
把新一代寫到沒有理想,膚淺浮誇,
已經很討厭他們。

《歲月神偷》,byebye!

Agnes Tse 提到...

easy to go and easy to forget.

講真, 香港電影死到最後, 都唔會有人想起羅啟銳做救世主.

都係果句: 上一代留左d乜野我地呢? 我只"埋怨"自己無料到.